Review SKX007 - 62MAS - HAN mod

Niet met die zwarte-pieten-inpakskills van jou. Ik heb bubbeltjesplastic voor het hele jaar nu. Ik ga ze koud zetten :sunglasses:

1 like

Man man man wat is deze Seiko mooi geworden
Wauww gewoon

Is het Seiko embleem nu een soort goudkleurig of zoiets? Zie ik dat goed?

1 like

Daar hoor ik hele goede verhalen over! Dan kom ik ook zaterdag :laughing:

3 likes

Nou Roel, zal ik je wat vertellen? Ze vond het werkelijk waar schandalig dat wij alleen uit de fles hebben gedronken, en geserveerd werden daar. Ontzet is het juiste woord.

Daarom ga ik zaterdag met haar de hele rij af en kijken of we tot de 100 verschillende tapbiertjes komen. Ik denk dat ik het antwoord al weet, maar nooit geschoten is altijd mis natuurlijk.

2 likes

Als je na zoveel Tripels dan nog maar kan schieten als ze je uitnodigt voor een kopje thee thuis :smirk:

3 likes

Jij schiet toch altijd raak!

Alleen de locatie varieert wel eens…

@wander… prachthorloge!

3 likes

Standaard streven is natuurlijk op en neer. Beter bekend als een ‘nightrider’. Succes en sterkte zondag!

1 like

Bedankt! Hij is niet goudkleurig. Effect wordt gecreëerd door het fototentje in combinatie met de lamp.
Altijd leuk, spelen met het licht. Maar misschien dat Han dit op eoa manier voor elkaar kan krijgen bij een volgende mod :smile:, want het is niet verkeerd.

1 like

Gracias :blush:

1 like

Wordt gezellig zaterdag…

2 likes

Wat een waanzinnige klok, gefeliciteerd Wander…

En hulde aan een ware mod-meester Han :relieved:

1 like

Nog één laatste art foto. En nu stop ik er echt mee :wink:


Gr.Wander

10 likes

Ooehhh! Die zijn goed! Mijn favoriete biermerk. De Aker en Sunshine zijn mijn nummer 1 en 2 bieren aller tijden.

Wel jammer dat ze de oude etiketten hebben vervangen.

2 likes

Natuurlijk, waarom niet? Leer op een duiker is alleen af te raden als je er echt het water mee in gaat. Voor de rest: als je het mooi vindt, kan het.

1 like

Helemaal mee eens. Wat mij uiteindelijk wel verrast is de welbekende ratelband van Seiko. Hier had ik geen ervaring mee, maar ik moet bekennen dat deze best lekker zit! :wink:
113f5d849a5f2b51222cad284380f594c7778e2a_1_625x500

11 likes

Faaaaaaaaking mooi

1 like