Review SKX007 - 62MAS - HAN mod

hahaha

daar ging de Passalacqua over het toetsenbord

3 likes

Supercombi met die band. Misschien dat je er in de toekomst nog een coin edge bezel op kunt zetten?

1 like

Herstel:

5 likes

Zo heb ik het wel gedaan niet zo lang terug. Ik wist het ook niet namelijk haha en iedereen had het er over hier. Bij mij is hij 18cm, wat gemiddeld is. Voordeel is dat zowel 36 als 45 mm nog prima kunnen.

1 like

Ik ga vanavond thuis wel even aan de slag met meetlinten, veters, geo’s en de stelling van pythagoras. Laat het nog weten.

3 likes

Heel mooi, en mooie foto’s ook!

1 like

De geodriehoek daar had hij genoeg aan hoor.

De veter had hij niet nodig. :smile:

1 like

Dat kan prima, alleen op een flieger ?!:wink:

1 like

Hallo zeg,wat een prachtig horloge. Snap dat je er superblij mee bent.

2 likes

Reviews van @wander en mods van @HanDavinci , hoe die twee mooie dingen zo prachtig samen komen :heart:
Mooie review, en vind hem vooral op staal erg geslaagd!

4 likes

Wat blijkt, na meting met een lint, nameten met de geo, rekening houdend met de luchtvochtigheid en temperatuur, blijk ik dezelfde polsmaat te hebben :smile: .
De 62mas heeft een diameter van 37mm (zonder kroon). Horloges met deze diameter waren tot nog toe veel te klein. Daarom heb ik deze altijd links laten liggen. Hij staat goed op jouw pols. Is de lug to lug van dit horloge dan zo groot?

3 likes

Haha, meten is weten.

Jazeker, heb niet de maat bijdehand nu maar zijn vrij lange lugs en lengte is zeer mooie maat.

Weet het niet 100% zeker, maar hij is qua diameter officieel iets van 37,5-38mm bijna. Mijn 39mm Carrera lijkt bijvoorbeeld niet groter. Mijn 6217 world timer is 37mm en is wel redelijk klein. Maar nog te doen.

Het is soms even wennen ook wellicht en wat je zelf fijn vindt en lekker vindt dragen.

1 like

Top. Sparen dus. Misschien dat ik je eens zal vragen of ik hem mag bekijken om een gevoel te krijgen.
Mag hij naast de mod in de kist. Want die gaat niet meer weg :wink:

2 likes

De 62mas in een kist​:scream::cold_sweat::stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

En mocht je hem ooit even willen dragen geen probleem​:+1:t2::blush:

4 likes

Haha wel met de nadruk op even, natuurlijk :relieved:

2 likes

Weekje max😆

2 likes

Da’s weer sympathiek. :thumbsup:

2 likes

Hahaha de mevrouw van PostNL stond aan de deur. Ik ben echt meticulous met wat ik bestel en ontvang, en ik zei meteen; ‘nee, dat kan niet voor mij zijn!’

Niets bleek minder waar.

@wander, wat geweldig van je. Mijn avond is goed. Ik ken er geen enkele van, en ben erg benieuwd (en gek op IPA’s)! :sunglasses:

Toevallig ben ik aankomende zaterdagmiddag- en avond in het Taphuys in Arnhem met die leuke meid (ze is jou welbekend) en je bent van harte welkom om er eentje samen te drinken. Dan krijg je die van mij :wink:!

14 likes

Haha. Ben blij dat ze heelhuids zijn aangekomen! Vloeibaar spul, in glas, altijd een risico.
Ik zou ze eerst wel koud zetten :wink:
Misschien dat ik heel even binnen kom hoppen. Een biertje is altijd goed.
Nog even “on topic” :smile:


Gr.Wander

18 likes