Review SKX007 - 62MAS - HAN mod

Ik heb nu een skx009 en heb ooit een skx007 verkocht.
Maar een (of twee) skx mod staat 100% op mijn lijstje.
Verbluffende klokjes maakt @HanDavinci

2 likes

Heel gaaf gedaan weer @HanDavinci!

Toffe aanwinst zo! Veel plezier ermee :+1:

1 like

Geslaagd !

SKX031 ware beter geweest, maar een SKX007 is een waardig alternatief. Wijzerplaat zeer geslaagd, alsook wijzers, glas en chapterring. Één minpuntje : de insert. Doet mij teveel denken aan de SKX007, en te weinig aan de 62MAS.

Ik ben een grote fan van jubilee. Maar gaat niet samen met je 62MAS-mod. Je mod met jubilee lijkt teveel op een “ordinaire” SKX007 mod.

1 like

Mooi Wander! :+1:

1 like

Heel erg mooi:+1:

1 like

Ik snap wat je bedoeld. Je komt dan meer bij de “real deal” , maar dat was voor mij niet het belangrijkste punt. Mocht je de skx031 mod willen, deze wordt vaak aangeboden op ebay, maar dat had je zelf al gezien :wink:.

Wat een gaaf horloge😍…gefeliciteerd met deze mooie aanwinst🖒 @wander

En @HanDavinci …jij…jij…geniaal man🖒☺

2 likes

WOW! Geweldig :ok_hand:

2 likes

Dat is mooi verslag en een nog mooier horloge! Dikke proficiat met de aanwinst, felicitaties voor de modmeister.

2 likes

Wat een geweldige mod @wander en @HanDavinci. Jullie “lovebaby” is fantastisch geworden. Mooi verhaal, leuke foto’s en het wachten is beloond. Nogmaals veel plezier en geniet ervan!

3 likes

Haha, bedankt. Ook fantastisch gifje dit :smile:
Fijne dag! Nou voorruit, nog eentje:


Gr.Wander

10 likes

Prachtig resultaat @wander en @HanDavinci :+1:

2 likes

Wat is jouw polsmaat overigens? Hij valt namelijk niet eens echt klein ondanks de cijfers…:wink: Vrij lang en mooie hoogte.

1 like

Daar is ie dan! Het eindresultaat mag er zeker zijn. Bloed, zweet en tranen.

Leuk gedaan, heren!

2 likes

Mooi eindresultaat Wander!
Knap werk Han!!!:clap:

1 like

Dank allen, voor de lovende woorden. Maar ik heb alleen de uitvoering gedaan en wat ideeën teruggespeeld. De rest is voor Wander’s credit.

7 likes

Stomme vraag misschien. Hoe meet je deze? Losgaan met een meetlint? Check ik het even.

Stap 1: Meetlint rond de pols. Dan heb je de omtrek.

Stap2: Schuitmaat over de bovenkant van de pols. Dan weet je wat je maximale L2L gaat worden als je van dat resultaat zo’n 5-6mm afhaalt.

2 likes

aangezien niet iedereen een vrouw met een Singer thuis heeft

schoenveter rond de pols en dat nameten met je geodriehoek :wink:

2 likes

Niet de eerste keer dat je dat trucje gebruikt?:smile:

6 likes