Ik bestel er een voor mijn Jubilee. En wacht nog even af tot deze in productie komt (preorder geplaatst) voor op de oyster: SwiftLink for Rolex Models | Steel Reef
Doodsimpel. Super effectief. Openklikken lukt ook met de gesp dicht. Voor het dichtklikken moet het horloge wel even van de pols af. Aanrader!
Inmiddels heb ik deze ook al kunnen bestellen. Er zit wel een lange levertijd op van 3 tot 6 maanden.
Voor de Jubilee ontvang ik morgen met de post. Dan kan ik ook mijn mening delen.
Update over de Swiftlink. Hoop dat ze snel worden geleverd. Ik heb al een hele tijd terug betaald voor de preorder.
Lijkt me slijtage gevoelig op een of andere manier
Als je het de hele dag door gebruikt vast wel. Ik draag mijn Oyster een paar dagen/weken per jaar. Dan zal het vast goed gaan.
Het feit dat er nog geen eentje is uitgeleverd maar er wel ordinair gegraaid wordt voor meer pre-orders zonder duidelijke leverdatum of verwachting is wat mij betreft not-done.
Dat gezegd hebbende ben ik erg blij met m’n easy-link van Steel Reef voor de BB58.
Ik hoop dat eenieder die z’n centen in dit project heeft gestopt snel z’n linkje krijgt, want het lijkt een mooi ontwerp!
Ik koop er wel eentje voor de GS wanneer er uit voorraad geleverd kan worden.
Ik heb me ook maar afgemeld voor hun onophoudelijke bak met spam-emails en reclame. Als ik die schakel binnen heb dan hoef ik nooit meer contact met ze te hebben.
Ben overigens wel zeer tevreden over mijn easylinkschakel die op mijn jubilee zit. Mijn centen voor de Swiftlink zitten voorlopig nog vast in het VK…