Richard Mille: horloge merken zouden moderne horloges moeten maken en geen moderne replica’s

Ik ben gek op de filmpjes van de Watchfinder. Maar in dit filmpje kom ik leuke uitspraak tegen. Richard Mille was van menig dat veel horloge met moderne technologie vintage 19e eeuw replica’s maken. Terwijl hij van mening is dat je moderne technologie moet gebruiken om moderne horloges te fabriceren.

Zijn jullie eens met die uitspraak, waarom wel/niet?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

3 likes

Zeg ga jij nou Ralph achterna?

1 iemand die filmpjes post met een poll er onder lijkt me wel voldoende al te veel.

21 likes

Waarom maakt hij dan geen Quartz horloges?

7 likes

Die kun je al helemaal niet voor die belachelijke prijs verkopen

3 likes

Hoezo dat? Ik plaatst niet iedere dag een topic over een filmpje van YouTube. Maar die uitspraak is zo controversieel dat je er volgens mij best leuke gesprek over kunt hebben.

2 likes

Ik ben het er mee eens dat Richard Mille ook een mening heeft.

6 likes

En dat is erg genoeg

4 likes

Waarom niet? Wanneer het om techniek aankomt zit het volgens mij wel snor. Denk dat het top of de notch is wanneer het daarop neer komt.

Kijk alles zit een enorme bak winst op, als je t geld hebt en t leuk vind koop je t, anders niet.

1 like

Wie heeft het hier over geld? Daar heb ik het niet over.

Ik voeg iets toe om een leuk gesprek te hebben.

6 likes

Ik denk dat we best achter onze oren mogen krabben en ons afvragen waarom horloge makers achteruit kijken en soms te weinig vooruit.

Geld?

:joy:

7 likes

Ja als ik RM hoor is dat t eerste waar ik aan denk eigenlijk. Of naja geld, een over priced hype.

1 like

Je geeft mij ongelijk wanneer het om horloge technologie gaat dat ze niet high end zijn? Dus ouderwetse technieken gebruiken en niet innovatief zijn?

Hoe “high end” kun je gaan met een analoge klok?

High of the end

11 likes

:joy:

Touché

1 like