Richard Mille: horloge merken zouden moderne horloges moeten maken en geen moderne replica’s

Wanneer je op die manier naar horloges gaat kijken, kom je vanzelf bij de Apple Watch uit.
Kwaliteit en iets wat ik mooi vind, dat is voor mij vele malen belangrijker dan technologische voorruit gang.

4 likes

Jij maakt mij pislink met je clickbait titels. Bier en popcorn gehaald, is het een weinig zeggend Ralphtopic. Zo boos.

6 likes

Als je het hebt over digitale horloges dan is de Apple Watch natuurlijk een optie. Maar ik bedoelde het bovenstaande natuurlijk met een mechanisch horloge in gedachte.

Oh? Boos? Kan mij daar weinig bij voorstellen. Maar goed mijn excuses hierbij.

1 like

Ik ook!

2 likes

Boos is een groot woord. Teleurgesteld, eerder. Het gaat niet over replica’s. Er word geen ruzie gemaakt en de reacties zijn relatief soft. Ik wil reuring zien in een topic met zo’n titel.

2 likes

Iemand moet beginnen, take it away.

1 like

Ik heb aan Jur beloofd dat ik me voortaan ga gedragen. Ik was al gestopt met fijne gifjes van jonge meisjes en nu probeer ik mijn reacties ook lief te houden. Tenzij het de drank was, uiteraard.

4 likes

Dat maakt altijd een hoop goed, drank

1 like

Mmm ja moeilijk, wat zouden de consequenties zijn? Van mij mag je

https://i.ytimg.com/vi/cjE2GwRNWB0/maxresdefault.jpg

Dit maar dan met een Carbon fiber kast.

:exploding_head: denk dat jij niet begrijpt dat je schorsing kunt krijgen en uiteindelijk van het forum verwijderd kunt worden.

De ironie/sarcasme vergeten in mijn post denk ik…

1 like

Maar een huis telefoon is een totaal ander soort voorwerp dan een luxe item zoals een pols horloge.

Dit is een test hé :sweat_smile:

Oh wacht je bent pas lid… Eh, wat Casper zegt.

1 like

Ik snapte hem al hoor :wink:

Lees altijd netjes de regels door.

1 like

:scream::scream::scream::scream:

1 like

:point_up:

Nee?
Je meent het.

Kan ook in het watchfinder topic, just saying :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like