Richard Mille only

De RM 16-02 Automatic Extraflat meet 45.6mm x 36mm en 9.5mm hoog en dat is heel goed te dragen. Blijktbaar voelt ook RM de krimp in de markt.

Kijk Patek, zo bouw je een vierkant uurwerkje :blush:

en je kunt ook nog kiezen uit Titanium of terracotta !

[Flat Lines: Richard Mille Presents the RM 16-02 Automatic Extraflat | Watchonista]

4 likes

Het is een horloge met goede materialen en complicaties, ik weet dat Nadal ook een R. Mille tijdens zijn partijen droeg. Heel knap dat jullie dit avontuur aandurvden. :+1:.

Nu even over het horloge zelf, ik vind het totaal mijn smaak niet . Wat ik hoogst zelden zeg, ik vind hem zelfs lelijk en zou hem zelf nooit dragen.
Maar leuk voor China, kunnen ze de looks lekker namaken :wink:

1 like

En dat houden we zo toch John :wink:

2 likes

We zouden al lang blij zijn met rechthoekige platen onder een conceptueel rond uurwerk.
Volgens mij merk je dat amper.

Nice

Heb paar weken geleden een RM10 gepast. Vond het een heel gaaf horloge! De maat viel me erg mee. Helaas een shitty foto. Zo zie je maar weer dat je eigenlijk geen mening kan vormen als je een horloge nooit omgehad hebt.

Leuk topic!

17 likes

Dit maakt toch wel indruk, in ieder geval schok bestendig :wink:

6 likes

Goed of niet ze blijven niet om aan te zien :upside_down_face:

1 like

Toolwatch hé, gaat niet om uiterlijk :smiley:

2 likes

Leuk om te lezen op een zondagmiddag.

1 like

:pray: RLC

1 like

:rofl::rofl:

Het lijkt een fake… Mocht dat zo zijn, dan is dat hier niet toegestaan uiteraard…

Aan de andere kant… het forum bulkt van de hommages…

Doe maar eventjes niet Woutertje …

Is wel even iets anders…

Fun fact, MVDP wilde zelf al een aantal jaren een RM kopen. Was eigenlijk niet mogelijk.
Sponsering daarin tegen wilde ze al vanaf een jaar of 2 terug. Is hij toch mooi voor geplooid :sweat_smile:
Zijn eigen collectie was al niet mals

1 like

Ik begrijp je standpunt.
Let’s agree to disagree. :+1:

1 like

Vandaag voor het eerst een RM in het echt gezien! Hoop detail… Niet mijn smaak, maar ik begrijp best waarom iemand dit gaaf vindt.

10 likes