Richard Mille RM033 In White Gold

.

.

.

.

.

.

.

Vanaf ongeveer $ 125.000,00

-> Uitvoerig artikel met alle ins en outs

13 likes

:heart_eyes:

1 like

Verschrikkelijke band, lijkt wel een Kyboe.

2 likes

Dit is zowaar een RM die niet direct :nauseated_face::nauseated_face: bij me oproept. Pas na een paar minuten. Wel een koopje​:stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Op die eerste foto lijkt het wel of de kast vol water is gelopen en er in het midden een luchtbel zit…

1 like

Hoe zal ik het beleefd zeggen: ik ben niet direct fan… Denk dat de band (en hoe die aan de kast zit) afbreuk doet aan het uurwerk. En wat een geld…!

1 like

Vind de tonneau designs van RM mooier… Maar goed, ik kom toch nooit bij het dilemma van welke RM ik zal kopen :joy::joy::joy:

5 likes

Aarghhh,

groetjes Lenno

2 likes

:confounded: dus :slight_smile:

Zo ongeveer ja :grin:

Hoppa…op de verlanglijst voor later dit jaar :joy:

2 likes

Wat een verademing.
Bij deze kan je de tijd aflezen.
.
.
Elf.

1 like

Hier heb ik geen woorden voor !!! :sweat_smile::sweat_smile::sweat_smile: Ga eens kijken of er genoeg in het spaarvarkentje zit ?:money_mouth_face:

1 like

Vind het lettertype van de cijfers wel heel gaaf op de één of andere manier. Wel zo’n 100x boven budget…

1 like

Zelfs gratis droeg ik hem niet :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Afwerking op de laatste foto tekst ’ (29) jewels’ laat nog wat te wensen over …
Of ben ik de enige die mij daar aan stoort voor een €100.000,- + horloge?

4 likes

Dat weet ik niet… maar ik stap er overheen en als geld geen issue was nam ik 'm erbij en droeg 'm ook

1 like

Neuh. Ik vind het een lilluk ding dus ik had niet in detail gekeken, maar zo’n lomp slechte afwerking for 125.000 ballen is natuurlijk een godsliederlijk schandaal.

1 like

RM, verschrikkelijk…al waren ze betaalbaar…

1 like

Prachtig horloge!! Alleen die band er dan bij…

1 like