Ik heb niks gekocht maar wel leuke dingen gezien, dus weer genoeg om uit te zoeken.
10 euro om binnen te komen vind ik wel wat duur ik dacht dat het 4 euro zou zijn oid, dat was het volgens mij ook
Ik heb niks gekocht maar wel leuke dingen gezien, dus weer genoeg om uit te zoeken.
10 euro om binnen te komen vind ik wel wat duur ik dacht dat het 4 euro zou zijn oid, dat was het volgens mij ook
Nu het allemaal achter de rug is (en ik geen gelegenheid had om naar de beurs te komen):
kan een van de leden die de Rikketik heeft bezocht even een recensie plaatsen over deze must see tafel van een medelid?
Niet bedoeld om @BigV86 te dissen, maar aangezien die zelf niet wilde prijsgeven wat er allemaal voor moois in zijn kraampje te zien was, ben ik dus wel benieuwd wat de andere leden bij hem gespot of zelfs gekocht hebben.
BVD
Otto
Geen idee welke tafel van wie is het is dat ik Rob van Monsterwatches herkende van de foto op zijn site, anders had ik dat niet eens geweten. Staat bij niemand echt iets aangegeven volgens mij.
Denk dat veel HF leden met een handeltje erbij niet open en bloot hier hun handelswaar willen etaleren
Helemaal waar
Ja, en die halen ze gewoon van de friet kraam voor de deur waar ze goedkoper zijn
Even je pols af laten stempelen en heen & weer lopen scheelt je een euro
Vroeger was het 12:00 koffietafel tijd. Maar spotte er geen bekende rond dat tijdstip.
Kwam later bij een kraam Jan van Dumet watches nog even tegen die 2 van zn projecten mee had.
Ja snap ik helemaal natuurlijk. Daarom grijp ik ff terug op de opmerking van ons verkopende HF lid zelf:
Ik zal vlak voor de ingang staan, meteen tweede rij, 8ste tafel, de āSeiko Manā.
Als we elkaar als HF leden onderling dus ālokkenā lijkt het me geen onterechte vraag wat de aangeboden spullen dan zijn (zonder er geheimzinnig over te doen)ā¦
Vandaar dat ik me dat afvroeg. Als geen van ons iets bijzonders heeft gezien en het HF lid dat postte zich ook niet meer meldt dan is dat afdoende info op zich .
Cheers
Ah oke, heb ik even gemist. Opmerking was ook niet verkeerd bedoeld. Altijd leuk om leden te ontmoeten inderdaad, ook als ze een eigen stand hebben.
No offence, ik ken je langer dan vandaag . Het blijft zo stil van de kant van ons medelid/de standhouder dat ik inmiddels genoeg weetā¦
Zonnige zondag verder!
Hoe zit het met aanbod van gereedschap ed?
Weet iemand toevallig wie de handelaar is die op de laatste rij achterin stond?
Kaal met baard, Nederlands en had ook nieuwe squale horloges.
Hij was 1 vd 2 officiele dealers ervan in NL zei hij.
hey!
ja een paar stands die gereedschap verkopen, maar niet zozeer pro gereedschap.
meer de aliexpress glas tangen etc.
volgens mij is dat Bernd van Watch This in Dordrecht
Gefeliciteerd! Mooie Omega!
Gedurfd! Maar hele mooie aanwinst, enjoy
Gefeliciteerd, veel draagplezier
Zelf heb ik te weinig ervaring om in te schatten bij wie je wel en niet wat moet kopen op de Rikketik. Overwegend waren het Duitse handelaren en ook een paar Poolse. Niets ten nadelen van beide landen maar ik zou het niet gedurfd hebben. Bij 99% kon je ook alleen maar met cash betalen. Zonder bon of garantie. Bij Watch This uit Dordrecht en Monsterwatches kon je wel pinnen en kreeg je bon en garantie.
Heeft in juli 2017 een beurt gehad, zit nu nog onder een jaar fabrieksgarantie. Met die informatie (en de bon van de beurt ) had ik er eigenlijk wel vertrouwen in.