Rikketik 17 oktober -> Wie gaat?

Beste leden,

De vraag is heel simpel: wie gaat er naar de Rikketik horlogebeurs aanstaande zondag 17 oktober? :grin:

5 likes

Ben niet gevaccineerd, dus ik kom er niet in

4 likes

Testen…

1 like

Ja das ook zo

Volgens de website van Rikketik, is testen niet verplicht (al kan dit natuurlijk geen kwaad) omdat het een doorloop evenement is.

1 like

Misschien. Vanaf hoelaat is dat?

1 like

Een doorloop evenement is evengoed een evenement. Tel daarbij op dat er horeca aanwezig is en het druk zal zijn, moeten zij verplicht QR codes scannen of testresultaten checken. Hoe zouden zij hier onder uitkomen?

1 like

Entree is tussen 10:00 uur - 12:00 uur.

1 like

verjaardag dochter zondags. Dus misschien op tijd

1 like

Ook belangrijk, dochter gewoon meenemen. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Dat kan ook. Kost weer geld. Heeft er al stuk of 6 7

1 like

Nee had graag eens een kijkje willen nemen maar moet werken.

1 like

Bedankt voor de info. Dit is voor mij reden om niet te gaan.

1 like

Door alleen bij het horeca gedeelte te scannen. Ik was zaterdag naar een woonwinkel, daar kon je gewoon rondlopen, maar bij horeca deel moest je je QR-code laten scannen. Het voelde apart, maar is volledig conform de regels.

2 likes

Liepen ze maar door! Bij heel veel tafels is het dringen geblazen. Met name bij “onze” Seikoboy.

6 likes

Gevaccineerd, maar ik ga niet, hoef nog steeds niet tegen corona aan te lopen :grimacing: mij teveel mensen op elkaar in een hal, en standhouders uit heel Europa, mij niet gezien :grin:

9 likes

Ik sluit me hierbij aan, misschien de januari editie!
Voor degenen die wel gaan: veel horlogeplezier!

Geen vaccin, wel qr, maar ik ga niet. Weiger mee te doen aan iets wat mensen niet met elkaar verbindt.

8 likes

Ik hoor mijn vrouw al zeggen als ik ergens kijk:
Kom op, het is een doorloop evenement :grin:

6 likes

Zal wel rustig zijn, 90% van de bezoekers is 75 jaar of ouder. Denk dat daar nog een hoop van thuisblijven ivm covid.