Rikketik 17 oktober -> Wie gaat?

Misschien kunnen ze het combineren…

“Kom nu naar de Rikkeprik, vaccineer in de gemoedelijke spruitjeslucht en ouwe rommel. Het is net of je thuis bent”

39 likes

:rofl:

5 likes

:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

Wordt je links afgeleidt met een mooie vintage wordt er rechts een spuit in de arm gedrukt :grinning::grinning:

Zo u bent gerikkeprikt…

18 likes

Is er echt alleen maar oude troep te zien? :joy:

1 like

:joy:

2 likes

Als je gelukt heb wel. Schijnt dat je bij binnenkomst twee rikketikken op je oog krijgt, dan valt het niet zo op!

1 like

Dat worden een paar saaie maanden.

Toegang inmiddels 15 euro voor niet leden? Ik sla over.

1 like

Nee hoor, ik haal mijn vreugde uit mijn naasten

1 like

Ook ik ben weer gewoon zoals vanouds van de partij.
Is er al een lijstje bekend met HF leden die er met een tafel staan. En zo ja is er al een plattegrond met wie waar staat…?

Exact dit. Ik sla ook nog even een jaartje over, anders krijg ik het aan mijn Rikketik … :wink:

1 like

Nou, ik ga wel. Altijd leuk een beetje scheumen. Weer eens keer wat anders dan van achter je beeldscherm.

“Welkom, kijkt u maar goed naar deze Vaccinon Constantin…”

6 likes

Ik wil ook misschien gaan. Zou mijn eerste keer zijn.

1 like

Jawel hoor, ik wil best in jouw plaats op vakantie gaan :joy::innocent:

4 likes

Ik niet. Ik schat de kans dat ik grote hoeveelheden King Seiko, Grand Seiko, JLC, Nomos of een standje met alle Baltics tegen kom erg klein in. Als dat een misconceptie mijnerzijds is, soit, maar ik heb nog nooit een bericht gelezen over iets wat bij een Rikketik aangschaft is waarvan ik dacht “Hee, daar moet ik ook een uur voor in de auto gaan zitten”.

Mocht iemand een voorbeeld hebben van iets cools wat ze ooit op een Rikketik hebben gekocht, dan laat ik me graag corrigeren.

Ik zie dat het vertrouwen in de dempende werking van het vaccin torenhoog is.

Zelf ben ik ook gevaccineerd en zou ik exact hetzelfde doen als voor de vaccinatie. Wat betekent dat ik hetzelfde zou doen als voor deze pandemie. Want ja, ik heb me er nog nooit druk om kunnen maken, vrees ik.

:rofl:

Ik moest zo lachen. Kom op man, mensen die met een bakkie koffie in de klauw over een rommelmarkt schuifelen om vervolgens bij de zopie te gaan staan leuteren over het oude barrel wat ze gekocht hebben terwijl ze een fikandelletje naar binnen hachelen?

Als dat geen cohesie is weet ik het ook niet meer.

Niet als je ze stelselmatig vermijdt wegens gebrek aan verbinding. :slight_smile:

Hee, jij hebt allerlei horloges die van left-field tot evergreen en van knakenwerk tot kostbaarheid gaan… Leg mij eens uit wat je daar zoal kunt vinden op die beurs? De perceptie is wat scheef hier.

7 likes

En die eerste hap verse lucht als je weer de Rikketik atmosfeer van spruitjes en urine uitstapt is onbetaalbaar altijd…

13 likes

Jammer dat ik op zee zit. Anders was ik wel gegaan, zie net dat je geen QR code nodig hebt.

Ik…want…gezellig…lust wel een bakkie pleur…lauwe frikadel voor 12 uur lukt ook wel…seikootjes kijken…neppers tellen…na 2 uur wel weer gezien…en wat is stank? Wel eens je wederhelft vooronder geroken? Is ook meestal maar heel ff vies daarna zet je ook al je principes aan de kant…

13 likes

https://www.vandale.nl/frikadel-of-frikandel#:~:text=In%20de%20jaren%20vijftig%20bedacht,wettelijk%20geen%20gehakt%20mocht%20heten.&text=Sinds%20dat%20jaar%20staat%20behalve%20frikadel%20ook%20frikandel%20in%20het%20Groene%20Boekje.

Gehaktballen dan… :joy: