Rikketik 17 oktober -> Wie gaat?

Dus 2 uurtjes Rikketik is prima te doen…ben wel wat gewend…ga de bouwkeet maar eens in in de zomer met 40 graden…of een regenachtige week met laarzen en regenjassen hangend aan de stoelen

1 like

Je vergeet:

Bolletjes
Thermo kan koffie
Salmiak zuigsnoepjes
Linnen zakdoek
:wink:

7 likes

Ik ga wel even kijken

Toegang voor een rommelmarkt serieus?

1 like

Wie neemt z’n CO2 meter mee? Houd het onder de 1000 ppm, anders gelijk wegwezen.

Voor 9 van de 10 rommelmarkten moet je al betalen om binnen te komen :joy:

Ik ga er lekker niesend en snotterend rondlopen. Alle ruimte.

7 likes

:joy:. Heerlijk, en geen 1,5 meter meer :muscle:

2 likes

De mijne doet aan, hoe het het ook al weer, persoonlijke hygiëne. En wax. En ondergetekende ook.

Je denkt toch niet dat wij onze hoofden in zweterige Victoriaanse toestanden steken? Bah.

En bedankt voor dat mentale beeld.

1 like

Graag gedaan :tongue:

Als het even druk is als vroeger dan kan ik het met geen mogelijkheid een doorloop evenement vinden.

2 likes

Ik ben er voor het eerst bij en @Kahan ook, it’s a date :rofl:

1 like

En is het druk vandaag? Met mensen en met verkopers?

Het is volgende week pas toch :eyes:

3 likes

Scherp! Ik dacht zondag -> Rikketik. Maar nee, volgende zondag pas. :innocent: Het is nog vroeg!

2 likes

Voor diegene die gaan zou dan toch maar een mondkapje voordoen. :mask:

1 like

Voor de koffie hoef je er in ieder geval niet heen te gaan. Het mooiste was de Lotus en Caterham dealer bij de parkeerplaats. Dat maakte de reis enigszins goed in 2018.

1 like

Het is er al zo benauwd!

1 like

Ik twijfel nog of ik ga. Ik woon heel dichtbij en kan het zondag dus nog beslissen. Kan je ook gewoon een kaartje aan de deur kopen?

Hi Ojjz, volgens de website kun je alleen E-tickets kopen en niet bij de entree.

1 like