Rikketik 17 oktober -> Wie gaat?

Jammer dat ik op zee zit. Anders was ik wel gegaan, zie net dat je geen QR code nodig hebt.

Ikā€¦wantā€¦gezelligā€¦lust wel een bakkie pleurā€¦lauwe frikadel voor 12 uur lukt ook welā€¦seikootjes kijkenā€¦neppers tellenā€¦na 2 uur wel weer gezienā€¦en wat is stank? Wel eens je wederhelft vooronder geroken? Is ook meestal maar heel ff vies daarna zet je ook al je principes aan de kantā€¦

13 likes

:joy:

Bij frikadel had je me alā€¦

4 likes

https://www.vandale.nl/frikadel-of-frikandel#:~:text=In%20de%20jaren%20vijftig%20bedacht,wettelijk%20geen%20gehakt%20mocht%20heten.&text=Sinds%20dat%20jaar%20staat%20behalve%20frikadel%20ook%20frikandel%20in%20het%20Groene%20Boekje.

Gehaktballen danā€¦ :joy:

Ik had ooit een Duitse collega die geregeld meldde
" Ein bisschen Sardinen Geruch ist immer dabei"

5 likes

Dus 2 uurtjes Rikketik is prima te doenā€¦ben wel wat gewendā€¦ga de bouwkeet maar eens in in de zomer met 40 gradenā€¦of een regenachtige week met laarzen en regenjassen hangend aan de stoelen

1 like

Je vergeet:

Bolletjes
Thermo kan koffie
Salmiak zuigsnoepjes
Linnen zakdoek
:wink:

7 likes

Ik ga wel even kijken

Toegang voor een rommelmarkt serieus?

1 like

Wie neemt zā€™n CO2 meter mee? Houd het onder de 1000 ppm, anders gelijk wegwezen.

Voor 9 van de 10 rommelmarkten moet je al betalen om binnen te komen :joy:ā€¦

En de avond vooraf lekker aan de erwtensoep !
Oh wacht, dat is methaangasā€¦ :slight_smile:

2 likes

Ik ga er lekker niesend en snotterend rondlopen. Alle ruimte.

7 likes

:joy:. Heerlijk, en geen 1,5 meter meer :muscle:

2 likes

De mijne doet aan, hoe het het ook al weer, persoonlijke hygiƫne. En wax. En ondergetekende ook.

Je denkt toch niet dat wij onze hoofden in zweterige Victoriaanse toestanden steken? Bah.

En bedankt voor dat mentale beeld.

1 like

Graag gedaan :tongue:

Als het even druk is als vroeger dan kan ik het met geen mogelijkheid een doorloop evenement vinden.

2 likes

Ik ben er voor het eerst bij en @Kahan ook, itā€™s a date :rofl:

1 like

En is het druk vandaag? Met mensen en met verkopers?

Het is volgende week pas toch :eyes:

3 likes