Rikketik 17 oktober -> Wie gaat?

Ik ga wel even!

Prima tijdverdrijf, ff neuzen :mask:en er zijn altijd leuke voorvallen. Ruzie over een te dure Omega, diefstal van een horlogekist . En dat op zondag.

Ik heb me niet laten testen en heb geen vaccinatie. maar dat maakt blijkbaar niet uit zie ik op de website :slight_smile:

‘‘Bij de Expo is geen Corona-toegangstest vereist.’’

EDIT: ik heb contact gehad met Rikketik en het klopt, geen bewijs of iets dergelijks is nodig.

2 likes

Terug naar de oorspronkelijke vraag :grinning_face_with_smiling_eyes:… Ik ga er even kijken.

Mocht je niets gekocht hebben? Dan ga je misschien met toch iets naar huis :+1:

5 likes

hahah ik laat me niet gek maken :wink: normaal ziek worden bestaat ook nog

4 likes

Dat kun je inderdaad daar ook oplopen :rofl:

Ach mensen liggen op sterven joh kan altijd erger… En ik ga lekker horloges bekijken

2 likes

Helaas, ondanks dat het om de hoek is. Golfen en voetbal kijken in Deventer it is.

Helaas is die dag ook de Dutch Pen Show… Jammer, want de Rikketik is toch altijd wel een leuke meet-up.

Zeker, maar tot nu toe zie ik niet echt mega animo voor het evenement. Ik moet zeggen dat ik het coronabeleid van de Rikketik zo onverantwoord vind, dat ik sowieso niet ga.

5 likes

Dat er nog steeds mensen bang zijn voor Corona.

Vergeten dat er nog 1000 virussen en ziektes zijn die je normaal ook kon oplopen op zo’n evenement?

9 likes

Ik ga zeker even een kijkje nemen.
En als het echt zo erg is als sommige schrijven, dan ben ik zo weer weg toch :wink:

begin maar niet kerel. echt waar. denk dat hier wel een off-topic voor is :rofl:

2 likes

Dames, ik maak liever geen corona-debat van dit topic. Daar hebben we afgelopen tijd al genoeg van gehad. Simpel de vraag wie er gaat, lijkt mij leuk om met andere horlogeliefhebbers en forumleden een babbeltje te houden :upside_down_face:

3 likes

Ga jij?

1 like

Jep.

Nou succes en veel plezier,en goed je handen wassen .

1 like

Geen qr check wegens zgn doorlooplocatie. Ik sla over, ben ouderwets verkouden dus wil niemand aansteken.

2 likes

Voor mij is het aanwezig zijn van mensen als jij voldoende reden om niet te gaan. :expressionless:

6 likes