Rikketik 17 oktober -> Wie gaat?

Top. word het niet zo’n drukke bende

1 like

Liever Dusseldorf eind van de maand. Heb al een kaartje.

Heb je daar een linkje van?

Nog mensen iets gekocht naast de mogelijk gratis corona die gehaald en verspreid moet worden natuurlijk, ik ben voor zero corona maar ja zo is het beleid hier niet.

1 like
2 likes

Dank u

1 like

Lang geleden weer! Kijk er enorm naar uit :slight_smile: :+1:

1 like

Mannen met stropdassen en high maintenance vrouwen….nee bedankt, die tijd heb ik gehad. Doe mij maar een zaal vol stoffige dr Snuggles, brede bodybuilders met Russische opmaakpoppen en Poolse middenstand, maar dan alleen met qr check.

1 like

:rofl:

Voor een deel ook wel, maar daar ga ik niet voor.
Hanhart, Sinn, Damasko.
Even praten, even passen.

Vooral de Hanhart 417 ES op dit moment.

Vanochtend toch maar m’n e-ticket gekocht; dus ik denk dat ik van plan ben om te gaan. Twijfel nog steeds, wordt m’n eerste evenement sinds het begin van corona :thinking:

1 like

Op de rikketik?

1 like

Ik ben eigenlijk wel benieuwd of het druk zal zijn, ik zou wel willen maar ik kan dus niet. Kan er iemand wat sfeer foto’s maken?

excuus, onduidelijk. Dit was een reactie op @Marco_V dingen te doen op WatchTime Dusseldorf.

1 like

Net kaartje gekocht, dacht dat t zaterdag was maar is dus zondag dus kan ik wel. Spruitjeslucht en corona ophalen voor 16 euro. Een topdeal. Tot zondag!

3 likes

Maar ik zie Damasko niet erbij staan op de site. Zit te denken om hier ook heen te gaan.

1 like

Ben er ook bij morgen , zojuist mijn ticket besteld.

Is er nog ergens een kleine meeting?

1 like

Heeft iemand deze nog?

3 likes

Zeker :sunglasses:
Ben er morgen alleen niet bij.

1 like

Tot morgen!

1 like

Kaartjes vanmiddag gekocht! Tot morgen! :slight_smile:

1 like