Dan moet je toch wel heel slecht rijden als een horloge uitstapt en gaat lopen.
Deze was speciaal voor @Paul
![]()
Dan moet je toch wel heel slecht rijden als een horloge uitstapt en gaat lopen.
Deze was speciaal voor @Paul
![]()
Grappig, ik kwam om 8.35 uur aan op de parkeerplaats en om 8.45u binnen. ![]()
Heb hem niet horen klagen eigenlijk
![]()
Ik was (gelukkig zo blijkt) net daarna aangekomen in een lege receptie hal.
Leuk om te zien dat mijn maat me altijd zegt dat ik een digitaal ticket moet kopen tien minuten later binnen was dan ik die een kaartje pinde. Twee leuke aanwinsten gedaan. Een. Certina DS 3 waarvan het bandje aan vervanging toe was wat met honderd euro minder deed kosten en een rare eend in de bijt de Tag Heuer Kirium automatic wat de meesten een gedrocht noemen maar ik een een icoon noem van een vervlogen tijdperk.
Ik had om 10 uur een kaartje online gekocht. Rond 10:15 ging ik naar binnen en stond er al wel weer een rij. Toen stond ik ook even vast in de draaideur. Veroorzaakt door de jongen met de scanner
Ach hij deed zijn best.
Ik had beter direct een kaartje bij de kassa kunnen kopen, want daar stond geen rij ![]()
Zolang hij zijn wijzers niet uitgekotst heeft zal het allemaal wel meevallen ![]()
Wat een leuke reactie zeg! Het was wel weer een druk dagje inderdaad haha. Zoveel leuke reacties mogen ontvangen weer, ik ben net heel trots thuis gekomen. Bedankt in ieder geval en kom gerust even kort kennismaken de volgende keer! ![]()
Thanks! Ik sta er regelmatig hoor! In het verleden liet ik het vaak aan me voorbij gaan maar de laatste jaren is het erg leuk publiek om een mooie dag mee te hebben. Kom zeker even langs, lijkt me leuk! Vandaag ook weer veel (nieuwe) leden gesproken.
Was leuk om even kennis te maken! Bedankt voor je enthousiasme en mooie woorden! ![]()
Ja, 15mm?
Jep. Hij kan wel aan de band gezet worden, maar de andere kant van de band met de gaatjes kan vervolgens niet door de sluiting ![]()
Ai… duur gespje?
Viel wel mee, maar ik had met het geld ook wel andere dingen kunnen doen haha. Gespjes met KS er op zijn pas echt duur haha.
Geen aankopen, maar wel gezellig een praatje wezen maken bij @Brunmontagne.
Foto’s doen deze horloge’s geen recht ![]()
Toch maar eens naar de HFLE 2026 gaan kijken😉
Was leuk om kennis te maken vandaag! Jullie enthousiasme werkte aanstekelijk! ![]()
Bedankt!! Goede foto ook! ![]()
Dat kan ik toppen: Ik was om 6.55 uur op de parkeerplaats en was om 7.02 uur binnen… Ze waren voor verandering eens snel…
Even een paar indrukken van mij:
Was goede editie dit keer, waren veel aanbieders en mooie horloges gezien. WC-blok was redelijk schoon, ere wie ere toekomt! Kroketten nog steeds ingezakt, lauw en absurd duur. Naar huis met Zenith 8 jours power reserve uurwerk en bandje.
Dat viel echt op! Iedereen keurig in het potje geplast.
Gave Eterna bracelet ![]()