Rikketik 2021 17-10 !

Zou het doorgaan? Ik zag dat je tegenwoordig de kaartjes van tevoren moet bestellen en een tijdslot moet reserveren, dus meteen maar gedaan!

Lijkt mij heerlijk om weer eens ouderwets te kijken en snuffelen tussen al dat oude spul dat er altijd ligt, dus hopelijk gaat hij door!

Wie is er nog meer bij om 12.00 in de koffiehoek? En wie staat er dit jaar weer met een stand?

Ps, ik zet deze bewust in het bruine deel, anders krijg je weer allerlei grappenmakers etc, hopelijk gebeurd dat nu niet.

8 likes

Ik dacht er laatst nog aan: ik mis de Rikketik!
Zijn de tickets nu duurder geworden? 15 euro voor een regulier ticket en 45 euro voor vroege toegang?!

2 likes

Zal de spruitengeur na 1.5 jaar eindelijk weggetrokken zijn uit de zaal? :innocent:

8 likes

Zelfde prijs, 1 euro extra voor de afhandeling oid.

Maakt me niet uit, lijkt me gewoon heerlijk om weer eens te gaan!

1 like

Die neem jij altijd mee toch? :joy:

5 likes

Aha, ik dacht dat toegang €5 was vroeger.

Ow, verkeerd begrepen, nu 15 euro, geen idee meer wat het vroeger koste, nooit op gelet.

5 euro. De laatste keer of keer daar voor volgens mij omhoog gegaan naar 10.

Toch jammer dat ze de betaling niet via moly laten lopen ofzo.
Nu kan ik geen kaart kopen …

Voor 45 euro krijg je VIP ticket

1 like

Aanwezig :grinning:

3 likes

Ik ben ook aanwezig :slight_smile:

1 like

Altijd weer klagen over de entreeprijzen, spruitjesgeur, rollators die in de wegstaan, Roemenen die bij de deur traden. Lekker man, ik ben erbij.

2 likes

Klinkt leuk, kan je hier goed horloges kopen? Of is dit leuker om naar toe te gaan als je al wat ervaring hebt in het weer werkend maken van?

1 like

Wel als je weet wat je koopt en waar je op moet letten. Zitten veel goeden tussen, maar ook wat twijfelachtigere verkopers. Ik vind het vooral erg leuk om al het moois te bekijken, heb er geloof ik nog maar een keer echt iets gekocht.

1 like

Ooit op de Rikketik een Florijn gekocht van Hans Heuvelman.

2 likes

Het is vooral leuk om wat rond te kijken. Je ziet een hele boel de revue passeren.

3 likes