Rikketik 2022 - zondag 6 februari

Ik heb geen idee waarom, maar door @jurk moet ik elke keer denken aan ‘rikkeprik & spruitjesgeur’ :rofl:

4 likes

Rikke prik??? :rofl: :rofl:

1 like

Maar feit blijft dat het meeste wat er ligt niet mooi is, veel te duur is en heel af en toe wel iets interessants er tussen

1 like

Door al dat gemiep over corona zou ik haast gaan.

5 likes

Er zou misschien best iets meer aan gedaan kunnen worden, maar er liggen daar duizenden horloges, wie gaat die allemaal op echtheid beoordelen? Je moet daar ontzettend veel kennis voor hebben, dus dan mag je een commissie gaan samenstellen die alles gaat beoordelen :thinking:

1 like

Auw, kan geen prik meer zien :roll_eyes:

2 likes

De standhouders kun je toch regels opleggen?

Bvb: fake aanbieden is eruit geschopt worden.

Komt zo’n beurs enkel ten goede.

2 likes

Het zou mij verbazen als die regel er niet gewoon is, het probleem zit hem eerder in de handhaving :thinking:

1 like

Dat is dan een serieuze nalatigheid van de organisatie.

1 like

Ben er zelf nog nooit geweest maar heb wel van diversen mensen gehoord dat het een leuke beurs is. Kijken is ook leuk, maar een mooi horloge kopen ook natuurlijk. Alleen op dit moment wel een risico, wellicht volgend jaar want ik wil er echt eens een kijkje nemen.

2 likes

Hoi Fred, jouw naam ziet er niet bekend uit, nieuw hier? Dan is zo’n beurs wel een beleving om te doen hoor. Gelukkig is de rikketik 4x per jaar.

Heb je al een voorsteltopic? Ik ben wel benieuwd naar een foto van je panerai :slight_smile: Of staat hij op het verlanglijst om tzt te kopen?

1 like

Ik sla over, hier naartoe gaan om de week erop weer thuis te werken rijmt nog niet tussen mijn oren. Ik kijk de huidige ontwikkeling nog even rustig aan.

6 likes

Wellicht dat ik ga, een vintage chronograaf lijkt me wel mooi om erbij te hebben.

1 like

Ik heb een profiel gemaakt en heb inderdaad een Panerai 1085, vanmorgen nog om gehad en gewisseld met mijn Citizen.

4 likes

Dus dat. Als het geen radium is dat op je lichaam slaat, is het wel corona in die slecht-geventileerde hal :exploding_head:

3 likes

Vooral de bezoekers…:scream:

2 likes

Oh dat ook

1 like

Wat is er met je oude profiel gebeurd?

2 likes

Ja Ferry. Watskeburt?

6 likes

Soms.

2 likes