De overlap tussen klokken en horloge mensen is nagenoeg nul dus je loopt elkaar niet echt in de weg, ik snap dat probleem niet zo. Ja, er ligt nep en zwaar gepolijst, maar goed, dan laat je dan toch gewoon links liggen. Het is in feite een rommelmarkt, geen museum.
Helemaal eens. Verder snap ik dat gezeur over de gemiddelde leeftijd ook niet zo. We hopen allemaal oud te worden. Ik vind het leuk om te zien dat mensen op hun 80e nog lekker aan het hobbyen zijn.
Dat is wel een dingetje inderdaad. Verder zou de organisatie best een mobiele geldautomaat in de hal kunnen zetten, maar op dat idee is ook nog niemand gekomen. Nu mag je Houten in op zoek naar een geldautomaat
Los van of ze open zijn: als ik elke keer een auto moet kopen als ik een horloge op de rikketik wil aanschaffen, wordt het een nog duurdere hobby.
On topic: ik vind het met het oog op corona nog niet helemaal verantwoord, maar zou best weer eens naar de rikketik willen.
Ben het met @HorloG eens: mensen verwachten geloof ik een soort Düsseldorf, terwijl het gewoon een leuke beurs is als je houdt van speuren naar vintage pareltjes.
Met de huidige situatie rond Corona, met name het Omicron besmettings risico, zie ik er deze keer ook nog maar even vanaf. De vorige keer was het erg druk en ondanks dat ik ze (verplicht) wel draag, geloof ik niet zo in de effectiviteit van mondkapjes.
Ter compensatie draag ik dan op die dag misschien dan wel deze (hoewel die niet van de Rikketik komt):
Het lijkt me leuk om daar eens een keer te kijken, maar deze keer laat ik nog aan me voorbij gaan vanwege corona. Uiteindelijk komt er van afstand houden niets als je met zijn allen voor een tafel staat te kijken of er wat interessants ligt.