Rikketik 2022 - zondag 6 februari

Waar trek je de grens is dan de vraag. Helemaal fake? Aftermarket bezeltje? Opgemaakte wijzerplaat?
Dan kan de helft van de standhouders wel thuisblijven

Ik snap dat de organisatie geen zin heeft in die discussies

Vanuit ethisch standpunt zou de organisatie zich verantwoordelijk moeten voelen. Ik heb eerder een andere aanvaring gehad met de nieuwe eigenaren (ze houden zich ook op andere zaken niet netjes aan de regels).

Gewoon melding maken bij een partij die daar wel op wenst te letten, politie bijvoorbeeld of die stopnaald.nu.

Je beschermt daar mensen mee die wel iets kopen namelijk. En ze verkopen wel iets, want een stand huren is lucratief kennelijk.

3 likes

Ik heb het over het niveau Chinese Rolex.
Evident nep. Van a tot z.

@Brava was er vorige x bij en heeft het volgens mij ook gezien.

Het gaat dus om zodanig namaak dat ook de organisatie met 5 secondes googlen duidelijk heeft dat het fake is.

Dat de organisatie niet ieder stuk kan controleren snap ik. Dit was het andere uiterste.

1 like

Wat mij feitelijk nog meer opvalt dan de Roleksen zijn de nep-Langes met een indeling die gewoon niet overeenkomt met welk Lange model dan ook sinds de Wiedergeburt van eind vorige eeuw.

2 likes

De verkopers van fakes zijn in dit geval strafbaar. Ook kopers van fakes zijn strafbaar.

Volgens mij kan in dit geval de organisator ook strafbaar zijn, omdat ze het toelaten. Als ik zo lees is de organisatie meerdere keren er op aangesproken, dus wegkomen door nalatigheid is niet ter sprake.

In dit geval zou ik zeggen wals voor de deur zetten, alle fakes verzamelen en gelijk vernietigen :grin:

Ik was eerst wel nieuwsgierig naar deze beurs. Ik twijfelde ivm Corona, maar had al besloten niet te gaan. Ook al is alles goed geregeld, de kans op besmetting op zoā€™n evenement is aanwezig en vind het dat risico niet waard.

Nu ik alle verhalen zo lees (in dit topic maar heb ook via pb een aantal HF leden gevraagd naar hun ervaring) denk ik niet dat het een beurs is waar ik op had gehoopt. Wellicht in betere tijden zal ik vast wel eens een kijkje willen nemen, want je kan pas echt oordelen als je er zelf geweest bent, maar voor dit jaar sla ik over.

3 likes

Het is dat ik dichtbij woon, even gluren met een mondkapje op. Ik hoef geen hoge verwachtingen te hebben als ik het zo lees. :woozy_face:

Mondneuskapje is verplicht, een spatmasker is geen mondneuskapje.

Ja, als je ouder wordt, gaat je reukvermogen er op achteruit.

:wink:

8 likes

U is vroeg wakker :joy:

I.v.m. een Covid besmetting heb ik 2 tickets over. Indien interesse stuur me een PB (12,50 per stuk i.p.v. 15 euro)

Ik wil wel gaan, woon toch in de buurt.
Wie gaat er nog meer?

Volgens @vinwat ruik je dus echt gewoon je zelf :grimacing:

2 likes

Als je zo over senioren denkt is het maar te hopen dat je dat zelf nooit wordt! wat een sterk overtrokken en beledigende opmerkingen in dit topic over senioren.

10 likes

De spruitjeslucht is zelfs fake!

Ze zetten gekookte spruiten neer met een ventilator er achter. :ok_hand:t2:

4 likes

Wat een triest comment plaatste jij over senioren! Lees je eigen woorden nog eens serieus over. Meen je dat echt??! Jij moet je echt doodschamen manā€¦ wat een zielige kansloze taal sla jij uitā€¦ Zit je aan de borrel of zo; kwaaie dronk wellicht? Als dit forum van mij was lag jij er nu uit; zonder discussie. Engerd!

22 likes

Je bent een Ć©chte held. Wees trots op jezelf man! :+1:

1 like

Ik zou er graag heen gegaan zijnā€¦

En wat Cā€¦ betreftā€¦ dat kan mĀ“n rug op!! Heb 3 prikken, geen angstā€¦ durf gewoon iemand een hand te gevenā€¦ neem het leven zelf in de hand!! Heb ik de afgelopen twee jaar gedaan, en dat blijft zo!

Maar helaas is het voor mij een iets te ver :slight_smile: :slight_smile:

Maar ooit komt het er misschien nog een keer van!

6 likes

Ik heb een date, anders was ik graag gegaan om weer even bij te praten met een hoop bekenden.

2 likes

We zullen het doorgeven aan iedereen op de wachtlijst voor een essentiƫle operatie.

17 likes

Also, also, also.

3 likes