Rikketik 22-04-2018

Volgende week zondag vindt de welbekende Rikketik beurs weer plaats. Ik ga het er dit keer maar eens op wagen en de beurs en bezoek brengen. Ik heb er de afgelopen jaren al veel over gelezen hier op het forum (spruitjeslucht, gemiddelde leeftijd 75+, ect.) maar ik ben toch benieuwd! Wie gaan er volgende week allemaal en hebben jullie nog goede tips?

Wellicht ook leuk om een kleine meeting te houden! Volgens mij wordt dit ook wel eens gedaan maar ik lees ook dat sommige mensen na een bezoek niemand tegen zijn gekomen. Dat is dan toch weer jammer.

6 likes

Ik ben, als alles normaal verloopt, ook van de partij. Voor mij is het de eerste keer, dus tips kan ik je niet geven.

1 like

Ook bij mij staat het voor de eerste keer in de agenda. Geen tips hier dus.

2 likes

Vorige keer (februari?) geweest. Onwijs druk!!! Stampvol met rikkende tikkers. Bedenk dat het over alles wat rikkeltikt gaat: klokken, zakhorloges, (tijdbommen??), en ook onze doorgaande interesse. Ik was dus positief verrast over alles wat ik daar zag. Wat je ook zoekt: het staat er. Gewoon eens doen, die Rikketik. Dan kan je er pas echt over meepraten. Groet, Hans

7 likes

Ik werk hooguit 3x per jaar op zondag en uitgerekend op de 22e moet ik werken.
Volgende keer beter.

Ik ga ook voor de eerste keer. Hopelijk kan ik een mooi bandje scoren voor de breitling colt.

1 like

Staat voor het eerst op de planning. Al is het om de laatste gereedschapjes voor de aanstaande clinic te scoren. En wie weet wat nog meer :sunglasses:

2 likes

als je van oude klokken etc houd en antiek dan is het wel geinig. vor moderne horloges hoef je er niet te komen. alleen monsterwatches staat er.
jammer dat er in NL geen noemenswaardige beurs is die wat meer van deze tijd is.

1 like

Helaas sta ik deze editie niet met een tafel/kraampje op de rikketik met m’n matti @Freakazoid…

Next time weer!

Uit Interesse, wat zou je er dan graag willen zien?

Het staat bij mij ook op de planning…sowieso wil ik accessoires zoeken en kopen, pushpins, bandjes, travelcase voor horloges…enz…enz

Ben ook benieuwd of er veel vintage van Citizen, Seiko, Timex te vinden is?

1 like

Ik ben er niet bij deze keer, heb precies een klassieker-rit die dag.

1 like

meer retailers van horloges en meer retailers van accesoires. misschien wat horlogemerken. meer echt een horlogebeurs ipv antiek beurs

1 like

Geen HFLE’s uit te delen dan??? :wink:

1 like

Zo te zien toch wel wat mensen die gaan. Weet iemand of je op de beurs kunt pinnen of is het handig om een stapeltje cash mee te nemen?

1 like

Pinnen was niet mogelijk, dacht ik. Alleen bij Rob (MW)een mobiel apparaat aanwezig

1 like

Pinautomaat buiten daar aanwezig?

1 like

Nee, niet in directe omgeving dacht ik.

1 like

Oh oke dan maar zorgen dat ik cash heb dus…dus hamsteren!! :+1::roll_eyes:

1 like

Vintage Seiko is er wel. Aanbod is een beetje varierend, zat vorige keer best wat leuks bij. Over het algemeen zijn de prijzen wel vrij hoog alleen.

1 like