Rikketik 23/4/2023: de aanwinsten

Bedoelen jullie deze? Uhren Römer | Uhren-Ersatzteile nach Marken

4 likes

Jep

1 like

Jep alleen vroeger was alles beter, en als ik op zijn website kijk ook veeeeel goedkoper :grimacing::joy:

1 like

Tja, bij mij dacht ik altijd dat t een soort beroeps deformatie was geworden. Maar ik heb t heel m’n leven al. Maar ik denk dat de tic er gewoon inzit en zich uit. Ha. Mn horloge/bandje moet wel als r Ff kan bij m’n outfit passen hè. Stijl/kleur/textuur/functie etc. :stuck_out_tongue_winking_eye::thinking::sweat_smile:

Ja, @Petra, dat kan ik beamen, dát viel echt op. Eerst bijna voor de voeten gegooid, die neppers. Nu dan ‘totale afwezigheid’.

Zou de organisatie van de RikkeTik dan éindelijk hebben ingegrepen bij de standverhuur aan verkopende partijen op deze beurs? :wink:

1 like

Nu al zin in … kaartje voor 21 april ligt al een tijdje klaar op mijn bureau :slight_smile:

1 like

Ik kan er helaas niet bij zijn dit keer, vanwege andere verplichtingen. Ben doorgaans wel van de partij

2 likes

Wel gisteren weer meer geld uitgegeven als gedacht :stuck_out_tongue:,maar wilde de Breitling Rouleaux toch heel graag hebben op mijn old chronomat …
De eerste die ik zag lag los maar daar moest ik een chronomat op leer bijkopen :zipper_mouth_face:.
De 2de en de laatste die ik gezien heb die zat op een horloge ,en de verkoper wilde hem wel voor een redelijk bedrag los verkopen.
Alleen door mijn grote polsen uiteraard weer veels te klein :neutral_face:,maar nog wat losse stukjes voor een zeer redelijke prijs kunnen scoren.
Alleen zou niet weten hoe ik hem moet langer maken,en ben helaas niet de meest handige Harry .
Woon in Flevoland dus zal maar eens een horlogemaker zoeken,de meeste juweliers vertrouw ik hier niet zo in.of misschien iemand hier op het forum die weet hoe het moet.
Verder voor de mooi nog een Ingersoll gekocht ,en een Citizen radiocontrol titatium ,maar gaat nog niet op tijd loopt wel mooi maar snap er geen bal van ook via internet niet.
Wel hier de foto,s dat was mij lege zak avontuur :sweat_smile: en een fijne dag allemaal Groet.

2 likes