Rikketik 23/4/2023: de aanwinsten

Ik denk dat je je iets teveel opwind. Als je het niet leuk vind kan je er ook gewoon overheen lezen.

Gelukkig hebben we @fredpanarai1 en @hendrik nog onder de oudjes die raken niet overstuur van een spruitje,

Ik hoop dat iedereen een leuke beurs heeft gehad. En niet zijn dag laat verpesten door een flauw grapje.

afbeelding

5 likes

Ik heb die verkeerd aangepakt en toen zakte de moed me in de schoenen. Maar jet komt goed. Ooit!

2 likes

Tsja, waar haalt u het vandaan dat ik “van de spruitjes ben” ?
Om te kotsen dat spul :scream:

5 likes

:joy:

Bedoelde meer dat jullie niet gaan huilen om een flauw grapje,

2 likes

Huil m.b.t. dit forum nergens om :innocent:

p.s. en niemand staat op “negeren”

p.s. 2 vlaggen is mij ook vreemd :tongue:

4 likes

Die oranje bandjes: welke maat?
Voor mij zeker interessant

Moet kunnen, echter was ik vandaag niet bij Rikketik anders had ik mij niet kunnen inhouden. Spruitjes met suiker zijn o zo lekker :wink:

1 like

Ik hou er niet van, behalve in de groentesoep. Maar het gaat mij erom dat in topics over de Rikketik ALTIJD van die mannetjes het gaan hebben over spruitjeslucht. Over de meeste flauwe grappen maak ik me niet druk, maar deze begint me te ergeren.

15 likes

Mooi horloge die Timex. Die uurmarkeringen zijn leuk geplaats.
Ook +1 voor de hamilton.

2 likes

Niet doen Petra, gewoon doorscrollen en genieten van het mooie spul men daar gekocht heeft :ok_hand:

2 likes

Van de grap denk ik

2 likes

Ik was er niet vandaag, maar vraag mij af of er nu ook weer van die neppers tussen lagen of heeft de organisatie eindelijk actie ondernomen?

1 like

Ik heb ze niet gezien. En de vorige keren vielen ze nogal op, die rolexen voor 250 euro.

3 likes

Kwam voor de 19mm bandjes en dat is uiteindelijk gelukt

29 likes

Die waren er best veel.

1 like

Leuke aanwinsten. Bijzonder, die Hamilton.

2 likes

Nou, met wat geluk hoor. Is natuurlijk een ongemakkelijke maat en qua aanbod was dat wel te merken tov 18 en 20mm. Maar tevreden met de aanwisten iig

1 like

Was voornamelijk voor gereedschap gegaan, maar toch nog een leuk horloge gevonden.
En leuk om de enige echte @Lexaf eens in levende lijven te treffen :penguin: :+1:

31 likes

Het was leuk! 2 e keer voor mij.
Ik was op zoek naar Huub (Vinwat) maar niet gevonden.
Wel Scudo, mijn favoriete mede- Brabander!
Gescoord: een drietal slopers, een kleine maat Titus,
een digitale die quartz bleek te zijn en 1 ’ duurdere’ : Zenith.

18 likes

Goedemiddag ik was er om 1040 uur en nu net weer thuis.
Gekocht 3 bakken pleur en deze voor een hele faire prijs.
En veel gekletst met @Lexaf en kennisgemaakt met @TKH
Oergezellig geen muffe luchtjes en een koek gegeten was echt een super aanrader
Was topdag vond ik en dit was mijn enige aanwinst kon me niet weerstaan helaas :heart:
Zit al een nieuw bandje op en aankoop en bedrag was naar mijn zin 55 euro
Moest wel 3X terug want hij vroeg veel meer maar toch gelukt en ik super HAPPY. :heart_eyes:

67 likes