Ah ja ik twijfelde even of het Rudolf of Roedolf was, maar ook aangenaam kennis te maken!
Leuke vondst had ik ook zeker gekocht voor dat geld De Rodania toch maar niet gekocht?
En @vinwat ook nog leren kennen, aardige man met veel kennis!
Ah ja ik twijfelde even of het Rudolf of Roedolf was, maar ook aangenaam kennis te maken!
Leuke vondst had ik ook zeker gekocht voor dat geld De Rodania toch maar niet gekocht?
En @vinwat ook nog leren kennen, aardige man met veel kennis!
Misschien moeten we volgende keer badges opdoen.
Dan zie je de gezichten een keer bij de avatars…
Hoewel, jullie zitten vast niet op mijn smoelwerk te wachten…
Knappe aanwinst!
Prachtig!
Mooi ding!
Leuk ook om jou te spreken en nee geen Rodania maar kwam deze tegen en die was duurder
Maar vind ik toch leuker deze stijl en even wat praten weer 3X terug en dan voor 55 euro deed de verkoper het toch Hij blij en ik nog blijer
Een roze?
Nee een moederkoek
Nee geintje een gevulde koek was goed te nassen en vers
Leuk om je gesproken te hebben Bas.
Helaas hadden een aantal standhouders niet hun gebruikelijke plaats waardoor jij waarschijnlijk vinwat niet gevonden heb.
Ook waren wij bijna de Zweedse handelaar misgelopen omdat hij ergens anders stond, dan wij gewend waren.
Ik benieuwd wat je van jouw aanwinsten gaat maken.
Hoe herkennen jullie elkaar?
Ooit was er sprake van een “medaille” gemaakt door dhr Kabaalstra, maar dat zit nog in de pijplijn toch?
Zelf ben ik niet zo van vintage, geen verstand van. Maar alleen al voor het ontmoeten van mede forum leden is het leuk.
Goed idee @basvg, een badge of anders gewoon je forumnaam op je voorhoofd schrijven
Mooie Certina
Nou ik liep met Lex en die kennen elkaar
Dankje
Certina is TOPPIE
Weer even een rondje gemaakt (ik woon toch in de buurt) Niet super veel gekocht. Een bandje en onderstaande Helvetia.
Dank! Er is ook een ds2 ph1000 onderweg