Nog wat achterstallig onderhoud en schoonmaak uitvoeren en dan kunnen deze ook weer een tijdje mee.
Je bent mijn vriend , kan een 3 sterren restaurant niet tegen op
Zo’n ouderwetse map waar men bedrijfskaartjes in deed, is dat niet wat? Moet volgens mij prima passen. Ziet er denk ik best leuk uit.
Of zo’n map voor Flippo’s scoren voor je glaasjes.
In zo’n map kan je ook heel goed je wijzerplaten opbergen, weet ik uit betrouwbare bron.
Breken ze dan niet te snel?
Misschien munten verzamelmappen/bakjes?
Goed idee om de lege zakjes op die manier te bewaren. Zeker als je bedenkt dat de albums met de suikerzakjes uit mijn jeugd verloren zijn gegaan. Leuk voor de kleinkinderen ook (als die er ooit komen).
Kunnen ze later roepen: wat heeft Opa nou toch weer verzameld?
Jonnie Boer, let je op??
Nice!
Jeugd van tegenwoordig!!! Tssss totaal geen respect meer. Bah
Haha teun!
Ouwe bloedhond😋
Hopelijk krijg je veel kleinkinderen, gezien je prachtige verzameling is dat wel nodig, denk ik toch.
Meervoud verzamelingen, want wat Lex doet lijkt meer op verzamelen van verzamelingen.
ik snap niet zo goed waarom er zo lullig wordt gedaan over de Rikketik. Veel flauwe opmerkingen, die voor mij totaal niet grappig zijn.
Ik kom er graag, een van de grootste horlogebeurzen van Europa. En dat is ons kleine landje. Dat is toch hardstikke leuk! er staan standjes uit Roemenië, Italië, Polen, Duitsland, Zweden, het VK, Frankrijk en Oostenrijk.
Publiek is van alle leeftijden (wel hoofdzakelijk mannelijk). Horlogeaanbod zeer breed. Waarom toch die achterhaalde lullige opmerkingen?
Als je het niet leuk vindt, dan ga je niet. Heb je niets zinnigs bij te dragen, zeg dan niets.
We hebben wel het fatsoen om ons in te houden als wij iemands horloge niet onze smaak vinden, maar als het over deze beurs gaat moet een aantal mensen elke keer weer een opmerking plaatsen die lullig is voor de oudere leden van ons forum.
doe es lief
Ik denk ook dat het komt omdat een groot deel van het forum niet van vintage ‘ouwe meuk’ houdt. Dat is toch de handel die je veelal aantreft op de Rikketik.
Is de Rikketik hip? Nee, het is een stoffige (rommel)markt in een inspiratieloze hal, maar ik kom er al jaren graag.
Volgens mij heeft hij het huis van de buren erbij moeten kopen, wat een kerel is dat zeg. Maar ik heb enorm veel respect voor hem.
Toffe vondst die Helvetia
Ik heb zelf niks gekocht, maar m’n collega vond een hele leuke bicolor Omega Seamaster Mariner Lady voor een hele leuke prijs (de foto is in zwart/wit voor een artikel morgen).
Omega cal. 1320 in een Mariner I-uitvoering in de kleine maat.
De cal. 1310 Megaquartz-versie van de Mariner I is populairder, maar deze is ook heel erg leuk!
Niet van mij, maar van het wereld wijde web:
Mariner I links, Mariner II rechts en de kleine Mariner rechtsonder.
haha, je kent Lex toch. Hij verzameld alles wat hij kan gebruiken voor zijn hobby. Natuurlijk horloges, vulpennen (ja hij is nog van de oude stempel en schrijft nog met een vulpen om zijn colletie horloges bij te houden en die zijn snel leeg vandaar dat hij er een paar nodig heeft) en natuurlijk foto camera’s, elke camera geeft weer net een andere foto dus heeft hij er ook meerdere nodig.
Dus om nu te zeggen dat Lex verzameld van meerdere verzamelingen is ook zo wat
. Alles nodig voor zijn horlogeverzameling, heel efficient dus