Rikketik 28 juni 2026

Precies dat dus, doen ze lullig maak ik mij niet druk. Lekker laten gaan, maar veel vragen wel de hoofdprijs, dat is niet in hun voordel. Ga je ook minder verkopen.

Eerste keer voor mij, warm. Niet al te groot. Op het einde van de beurs iets ingeruild en dus gekocht. Netto kost mij deze Tag €233. Full set. Wel korte band en wat beschadigingen:


11 likes

Vandaag ook even geweest met mijn zoon en twee van zijn maten. Weinig moois gezien, behalve 1. Kon het niet laten en heb mijn budget weer teveel opgerekt. Deze tikte alle boxen van wat ik al een tijdje zocht. Omdat ik niet wilde wachten op de 4 uur dat het duurt om een daglimiet te wijziging, moet ik het horloge vandeweek nog ophalen. Hoer een sneak peek.

13 likes

Hoi Ferry,
Jullie waren zeker vroeg, want Ed zie je niet heel gemakkelijk over het hoofd. Wij waren er tegen half een.

Ik zat niet met die ene lul, hoor, maar ik heb vaker gemerkt dat veel verkopers er niet zo’n zin in lijken te hebben
Zo’n gouden Omega heb ik trouwens wel zien liggen. Was echt mooi. Maar ja, buiten mijn budget, dat tegenwoordig vooral op gaat aan vulpennen.

3 likes

Wij waren er van 10 tot 14.30 maar wat een dooie boel. Miste echt het gezellige hoekje in de kantine.

Als verkopers er niet veel zin in hebben, zullen ze ook weinig verkopen toch. Lekker voorbij lopen, ik vind het ongeacht of ik iets ga kopen gewoon gezellig om met bekenden te kletsen.

Ik heb verschillende gouden Omega’s gezien, 1954, 1958 en 1960. Bij veel stands gevraagd, geen 1959 dus. Maar ben in mijn nopjes met de Minerva, ga hem steeds mooier vinden. Horloge die ik voor Assie meenam zit onder de krasjes, plexyglas. Misschien dat @Lexaf Assie wil helpen om het glaasje weer mooi te krijgen :wink:

En voor vulpennen moet je ook echt bij Lex zijn, mooie collectie heeft hij :+1:

2 likes

Ik had er zeker een van de beste stands, niet vanwege het aanbod, maar vanwege het feit, dat ik recht tegenover de roldeur stond, die ze een halve meter omhoog had gedaan. Ik kreeg dus steeds frisse lucht, en qua temperatuur was het ook best te doen. Maar ondanks dat was het best warm binnen.

6 likes

Wel een toffe aanwinst, Petra! Ik vroeg me toevallig af wanneer Rikketik zou zijn en toen kwam ik erachter dat het vandaag was… De volgende editie wil ik wel een kijkje nemen. Alleen al om de gezellige man te ontmoeten die roept dat zijn meuk voor rich people is. Klinkt gezellig :grin:

2 likes

Dat is een interessante Rikketik geweest :stuck_out_tongue_winking_eye::wink:

Mooie Bridgeport. Wat kan je over dit model vertellen? Ik overweeg er ook eentje te kopen.

@DirkT Dirk,
Petra vraagt of je hier ook je fraaie aankoop wilt laten zien.
Jullie hebben elkaar niet getroffen blijkbaar. :grin:

1 like

Ja, ik wil alles zien natuurlijk.