Haha ieder z’n hobby zullen we maar zeggen he . Neem aan dat je uiteindelijk genoeg waardering hebt mogen ontvangen?
Haha ik zal zorgen dat die aan het einde van het jaar ook aanwezig is bij de eventuele uitreiking, weet je alvast waar je voor kunt sparen . Kreeg gisteren nog een verzoek om een unieke variant te maken met een gouden kast en een zwarte dial. Leuk om te onderzoeken wat ik daar in kan betekenen!
Haha als we die stemming mogen geloven wel inderdaad. Die zal niet helemaal kloppen maar geeft iig alvast een goed gevoel!
Ja, de locatie is echt uitgewoond en als je denk dat het niet erger kan worden is de vloer afgehaald en de airco uitgezet…en laten wij niet beginnen over de kwaliteit van de horeca…
Ik heb me weer goed vermaakt, elk jaar vind ik op die zomerbeurs toch wel wat leuks! Daarnaast heb ik eindelijk @fredpanarai1 ontmoet en hem mijn Minerva verkocht, @Phodebimos weer eens gesproken, met @Bernard tafeltjes afgelopen en deze prachtige Omega Speedmaste Mk. 4.5 gekocht, let op die heerlijke tritium lume
En waar ik zeker heel content mee ben, ga hem steeds mooier vinden , was gezellig kletsen met elkaar. En natuurlijk gefeliciteerd met je Speedmaster, wens je er veel draagplezier mee
Haha gelukkig! Dan weet je in ieder geval nog waar je het voor doet!
Ik ook! Mega veel zin in!
Haha de Ambassador leent zich wel om alle kanten mee op te kunnen gaan inderdaad! Ook een gouden kast met een zwarte dial zal vast heel erg mooi zijn. Ik ga er in ieder geval mee aan de slag
Respect voor alle standhouders en bezoekers die geweest zijn, het was drukker dan de zomerbeurs vorig jaar ondanks de warmte…Thanks @Henrik voor de uitleg, de organisatie werd een dag voor de beurs bij de opbouw geconfronteerd met een enorme ravage na een in de vroege avond ervoor gesprongen waterleiding in het nieuw aangebouwde deel van de Expo.
Hierdoor stroomde het water de hele nacht over het plafond en stond de vloer in het restaurant en voor een deel in de twee hallen onder water. De Expo heeft helaas een deel van de tegelvloer in de hallen verwijderd.
De keuze was om de beurs af te blazen of om genoegen te nemen met een deels niet betegelde vloer. Om ruim 2000 bezoekers en honderden standhouders een dag vantevoren niet teleur te moeten stellen, is er naar beste kunnen gewerkt om alles zo goed mogelijk te laten verlopen.
Op het weer is helaas geen invloed mogelijk met deze extreme temperaturen dus ook daar zijn alle mogelijkheden om zo veel mogelijk ventilatie te creëren, aangepakt.
Nogmaals petje af voor de standhouders en bezoekers die de tijd en moeite wilden nemen om te komen. Standhouders zijn vrij om zich voor een beurs aan te melden, de meeste komen zoal Henrik al vele jaren(sommige 25+ jaar) en hebben een “vaste” plek. Bij registratie voor deelname, gaat men accoord met de voorwaarden, waaronder geen vertrek voor 16.00(onder normale omstandigheden). Begrijpelijk want eerder vertrek is zowel voor bezoekers als voor collega standhouders, zeer vervelend. Als men eerder vertrek, kan men verder niet meer deelnemen(noodgevallen uitgezonderd), dat is logisch.