Rikketik 6 oktober

Lees even het ervaringen met mosterwatches topic door (van onder naar boven)

Ik overweeg ook te gaan. Zou voor mij ook de eerste keer zijn.
Was er nou een soort vaste ontmoetingsplaats waar HF 'ers elkaar ontmoeten?

zal ik doen :+1:t5:

Koffiecorner halverwege de zaal, gewoonlijk 12.00 uur.

1 like

Thanx!

1 like

Een tip voor de mensen die voor de eerste keer gaan: neem contant geld mee als je iets wil kopen. Pinnen kan bij bijna geen enkele verkoper en er is daar ook geen pinautomaat.

6 likes

Ik ga sowieso, is 10 minuten rijden en ik vind er eigenlijk altijd wel iets. Verder is het aanbod van vintage best groot, alleen de prijzen kan ik niet aan wennen. Soms wordt er zoveel gevraagd dat ik niet eens een bod wil doen.

3 likes

Thanks voor de tip! Ik vroeg het mij al af maar tis nu duidelijk :wink::+1:t5:

Ik als 65 jarige heb je geliket.
Inderdaad de enige manier om het stoffige imago van de Rikketik te veranderen is het bezoeken door jongeren.
Maar dit zie je ook bij andere beurzen zoals modelauto- en modelspoorbeurzen.

2 likes

Inderdaad! Los van het stoffige imago, oudjes kunnen ook nog gezellig zijn hoor :smile:

Ik zie wel steeds meer jongeren die zich interesseren in (vintage) horloges. Hierbij heeft Amsterdam Vintage Watches echt een grote bijdrage aan geleverd. Social media is echt hƩt medium waarmee je hype kan creƫren. Ik denk dat er echt wel meer animo komt van jongeren om bij dergelijke beurzen langs te komen, als het nu niet komt, dan wel over een tijdje. Social media must do its job first.

Zelf ga ik met twee vrienden een vlog maken van de Rikketik, denk (en hoop) dat de kleine dingetjes als dat wel een verschil kunnen maken.

6 likes

#Benhetevenhelemaalzat
Tsjongejonge, dat valt tegen…
Vanavond al op de knieĆ«n aan de salontafel gegeten omdat eettafel ā€˜tijdig’ bezet was.

Wie maakt me los mannen?
Tafel D12
4e rij na binnenkomst, 12e tafel naar links

Ben makkelijk te herkennen

25 likes

Op vertoon van de HF lidmaatschapskaart weer de gebruikelijke 15% discount?

3 likes

Luister Roger, daar kan natuurlijk geen beep beep beep van * beep* zijn! Roger?

3 likes

Krijg jij maar 15% korting ?

2 likes

@Roger_Beep heeft nooit eerder bij mij gekocht, dus de 40% die jij… Beep beep beep

3 likes

Het pinapparaat is in 1988 op de markt gekomen, maar was vorig jaar nog niet tot de gelederen van de rikketik doorgedrongen… om maar even een beeld te schetsen hor.

Amsterdam vintage watches doet het top, want die zag z’n doelgroep langzaam mummificeren. De rikketik lijkt een soort tijdcapsule. Een online rikketik platform voor de verkoop van horloges zou al geweldig zijn. Een soort reizend CH24. Zodat je eerst thuis vanaf de bank rustig kan kijken, wat je op de rikketik wil gaan passen.

1 like

Tip voor de nieuwelingen: doe schoenen aan met stevige profielzolen. Er wordt veel gemorst bij de urinoirs en een uitglijder over de urine is zo gemaakt. Een wasknijper op de neus kan ook geen kwaad.

7 likes

Dus eigenlijk precies hetzelfde als op zaterdagavond laat bij een willekeurige uitgaansgelegenheid. :stuck_out_tongue_winking_eye:
4EA1A9B100000578-6001333-image-a-93_1532737188767

7 likes

Heb je Invicta?:laughing::laughing::laughing::laughing::laughing:

Ik zou er ook nog wel eens eens een keer na toe willen alleen is het voor mij 2 uur rijden. Moet ik mij maar een keer overheen zetten en gewoon gaan.