Vloeken is niet toegestaan hier op het forum.
Yep, Oom-Piet is net geweest
Zeker, lang niet geweest, dus het is weer eens tijd. Ik zal er wel een paar banden aan over houde en wie weet spot ik iets mooisā¦
Ik vind de Rikketik erg leuk. Ga er 1 Ć 2x per jaar naartoe met mijn vader van 85. Pa gaat voor de antieke reiswekkers en heeft een enorm netwerk wat dat betreft op de beurs. Ik heb niks met dat antieke klokken gedoe en ga mijn eigen gang na dat ik pa aan het werk heb gezien. Voor mij dus een zeer waardevol gebeurenā¦
Heb dat ook een paar keer gedaan.
#zeerwaardevol
(mijn pa is 82)
Ook daarna hebben we het er met veel plezier over.
Ik ben ook van plan om aanstaande zondag voor het eerst naar de Rikketik beurs te gaan.
Zijn er nog mensen die uit omgeving Voorschoten/Wassenaar daar heen vertrekken?
En las iets van om half twaalf afspreken bij de koffiecorner?
Ik ga ook voor het eerst deze keer! Is er ook bier?
Hartelijk welkom!
Kan druk worden met HFfers, misschien nog wel drukker dan bij die koffiehoek.
Ik zal zondag tegen 12 en of eerder ook bij de koffiehoek zijn. @jurk Heeft mij getekend met een Schotse pet, dus zal ik die dan (pas) dragen. Mijn baardje zal wel teleurstellend zijn, want ik heb pas zoān 10 dagen niet geschoren⦠ZĆ©ker weten dat ik zondagavond die wildgroei weer weg scheer, want kriebelenā¦
Error, ruim twee weken oud.
Lol, eerst ff op de rikketik site kijkenā¦De rikketik is 1 x per jaar op de zaterdag, voor de gelovige medemensenā¦
Ah, sabbat
Net even geslijmd bij mijn echtgenote, ik mag morgen even. Plaksnor en zonnenbril liggen klaarā¦
Ik ben dr morgen met n forse uitdunning va mn collectie⦠Omega flightmaster, soccertime, reduced full set, reduced schumacher/yellow full set, lading bracelet en nog meer vintage spul⦠en natos.
En schrik nietā¦, @25tien neem ik ook mee
Ik kom zeker weer langs. Heb die gek ook al een tijd niet meer gesproken.
O ik ben makkelijk te herkennen. 30 jaar oud en heb een exotische uiterlijk.
Uit t pitoresque Rotterdam als ik t goed herinner⦠volgens mij heb ik n monster destijds overgenomen van je