Rikketik 6 oktober

Ja klopt. Volgens mij had ik destijds iets bij jullie gekocht op de rikketik, maar weet niet meer wat. :thinking::joy:

1 like

Het is een half uurtje fietsen en ik ben morgen vrij, dus ik kom ook een kijkje nemen! Zijn er nog tips over wat wel en wat niet te doen? :slight_smile:

Ik zou je aanraden je handen niet te branden aan vintage als je niet voldoende kennis hebt. Veel handelaren zijn niet te vertrouwen of hebben zelf ook niet voldoende kennis. Wat wel te doen, cash mee nemen en je ogen uitkijken naar al het moois :grin:

3 likes

Lekkere training man! En het was droog (neem ik aan). :+1:

1 like

Het lijkt me wel. Geen ervaring mee, maar het lijkt dat je dan iets meer betaalt.

1 like

Wat is dit voor nieuws en raars die vroege vogel tickets?? Mogen ze van mij weer lekker afschaffen. :rofl:

2 likes

Heb ik één keer gedaan, maar je hebt er niets aan. Iedereen is nog aan het opbouwen/uitstallen of ze zijn zelf een rondje maken en liggen er dekens over hun spullen.
Het is die extra entree niet waard imho

3 likes

Dit dus. En op zondag heb ik niet de behoefte vroeg op te staan, dat doe ik al 5 dagen per week.

Ik ben er straks ook bij. Gemakkelijk herkenbaar, want ik ben zo ongeveer de enige kerel die met zijn vrouw gaat.

6 likes

Het is nog rustig, voor het eerst eens vroeg.

Gewoon om 10h dus. Vroeger vogel genoeg van maandag tot en met vrijdag😎

3 likes

Overigens ook makkelijk te herkennen aan dit unieke uurwerk

4 likes

Ik had al hardgelopen en moet eigenlijk taperen, maar goed. Het was wel droog, dus helemaal geen straf.

1 like

Nee hoor, mijn vrouw gaat ook altijd mee.
Zij ziet de mooie dingen altijd liggen :wink:

3 likes

Leuk je nog even gezien te hebben @Scudo. :ok_hand:t3:

Leuk om jou ook eens te ontmoeten @Batossai. Leuk om de gezichten achter de nicknames te zien

och, valt mee toch?

Mijn broer reed een paar jaar terug van de kop van Noord Holland naar Bremen naar een landbouwbeurs.

Goh, wat is het hier rustig. Wat staat er nu op dat bord: oh, het is volgende week pas…

2 likes

Waar blijven de foto’s? :smile:

Wij hadden met onze vriendengroep een weekend in een jachthuisje net onder Groningen.

Krijg ik een week van tevoren een belletje van 1 van de mannen: “Hey, waar zíjn jullie nou, ik wacht al een uur…”

Right, meneer was 2 uur voor niks gaan rijden, file en al, op vrijdagmiddag.

2 likes

Mijn voornaamste aanwinst. Daarnaast nog een dozijn bandjes (deel op de foto in het andere topic).

5 likes