Rikketik 6 oktober

Dat kan ik dus gewoon bevestigen!

:yum:

En afrekenen ging dan wel weer rechstreeks met jou.Ik vond het prima.
Veel plezier gewenst natuurlijk

:+1:

2 likes

Vandaag samen met @HorlogeHalle naar de Rikketik geweest en samen met hem op zijn stand gestaan. Erg leuk om een keer aan de andere kant van de tafel te staan.

Er zijn diverse HF’ers langs geweest en dan zie je de gezichten achter de namen, erg leuk.

Met @TimeLapse een mooie ruildeal gemaakt en dit is mijn nieuwe aanwinst:

Kortom, het was een topdag!
Frank bedankt!:+1:

15 likes

Fraai exemplaar! Geniet ervan

1 like

Heb het bolletje van jouw schotse pet in mijn horlogekistje gevonden Willem!
Leuk dat je voorbij kwam :call_me_hand:

2 likes

Sluit ik me helemaal aan!
Maar nu lekker alleen onderuitgezakt op de bank :crazy_face:

Oh ja Peter! Dat blikje geld met omzet van vandaag…euhmmmm, …i
Ohh , ik stuur je een pbeetje :confused:

:sunglasses::joy::joy::joy::joy::joy:

Was een topdag
Hffers ook bedankt!

3 likes

Excuses aan degenen die hebben gedacht mij te kunnen treffen. Ik was er wél, maar stom genoeg dacht ik bij ‘koffiecorner’ aan het buffet in de grote zaal!. Dit was vroeger met die ronde statafels het ontmoetingspunt…Ik ben helemaal niet in de lunchroom geweest! Zelf ergerde ik me dat er niemand was die mijn Schotse pet met pompom herkende, ja één, en die stond aan de andere kant van een verkooptafel. Bedankt @Horlogehalle, jij was de enige. Verder was het leuk om na zoveel jaren weer die sfeer te proeven. Bij één horloge vond ik het jammer dat ik geen geld had meegenomen. Dat was bij een doorkijkhorloge, op ooghoogte in een vitrine. Ik meen in de buitenste gang. Toen ik weer op het pendelbusje wachtte, kwam ik in gesprek met een oudere besnorde heer die, heel toevallig, dat horloge had gekocht en het me trots liet bewonderen. Fraai! Om toch een aantal HF-ers in den lijve te ontmoeten zal ik volgend jaar wéér moeten gaan. Het is niet anders…

4 likes