Het blijkt wel uit sommige reacties dat je ook leuk spul kunt vinden, alleen is het mij niet echt gelukt vandaag. Hoewel: ik heb mijn lotje uitgebreid bestudeerd en daar zit leuk oefenmateriaal bij.
Ik denk dat ik vandaag nog minder dan anders tegen de drukte kon.
De koffie vond ik prima. Maar wat wil je, na bijna een halve eeuw kantoorkoffie.
Minstens 10 jaar niet geweest. Eigenlijk heb ik ook wel voldoende horloges. Maar ik vond het gezellig. Nog een leuke nieuwe Zeno gescoord voor een zacht prijsje vanwege een krasje op het glas. En een mooi leren bandje voor een Orient waarbij ik maar niet kan wennen aan de rubberen band die erbij hoort.
Ik heb na een nipje mijn volle bak terug op de balie gezet en netjes “nee dank je” gezegd.
De dame keek mij aan met een blik die zei “hoe durf je deze troep hier terug te zetten?”
Ik heb mij vermaakt en verbaasd vandaag. Soms positief en soms negatief.
Ik heb er ook echt wat weten te kopen dat mijn straatje is voor een mooie prijs.
En: Iedereen mag zijn eigen koffie-voorkeur hebben, voor mij was deze koffie echt perfect om je fietsketting mee schoon te maken.
Die cremalaag was niet geschikt voor vegans (ook al ben ik zelf geen veganist)!
Ik heb hem gezien, en ik dacht wat lijkt hij veel op die actwur van wie ik me de naam niet kan herinneren maar die premier speelde in die serie waarbij half Nederland onder water kwam te staan.
Ik was vandaag voor het eerst met een maatje van me. Ik heb zelf niks gekocht maar wel veel leuke dingen gezien en eens rondgevraagd wat dingen mochten kosten. Ook een sterk staaltje afdingen en slap geouwehoer mogen meemaken. De espresso van de kantine was overigens best te hachelen.