Rikketik 8 januari

Ik heb hem gezien, en ik dacht wat lijkt hij veel op die actwur van wie ik me de naam niet kan herinneren maar die premier speelde in die serie waarbij half Nederland onder water kwam te staan.

1 like

Gijs Scholten van Aschat. Ik kon er niet opkomen, maar een van mijn vergezellers wist de naam te noemen.

7 likes

Cool die ana-digi Tissot :heart_eyes:

4 likes

Die naam schoot wel door mijn hoofd, maar ik dacht nee dat was die andere.

1 like

Hij is er praktisch altijd, echt een liefhebber …

4 likes

klopt, ik heb hem ook eens ontmoet op de Rittetik. Erg aardige man.

2 likes

Dank je. Was er al een poosje naar op zoek. Moet er helaas wel mee aan de gang kom ik net achter, een van de knoppen werkt niet :grimacing:

2 likes

Gelukkig, was even bang dat ie geen werk meer had en zijn verzameling moest verkopen :wink:

2 likes

https://www.watching.nl/artikelen/een-merk-moet-trouw-blijven-aan-zijn-eigen-identiteit/

Een interview met hem…

7 likes

Ook ik was vandaag even op de RikkeTik, wat bekenden gezien en gesproken en…. tòch wat gekocht!
Een Vulcain Chronomètre

Zonder de originele kroon.
Wie oh wie weer welke hierop hoort?

17mm bandaanzet……

Ik heb er nog een paar:
Zwart Alligator

Bruin/cognac Alligator

Donkergrijs Hagedis

Keuzes, keuzes….

En ik sta open voor suggesties!

37 likes

Ik was vandaag voor het eerst met een maatje van me. Ik heb zelf niks gekocht maar wel veel leuke dingen gezien en eens rondgevraagd wat dingen mochten kosten. Ook een sterk staaltje afdingen en slap geouwehoer mogen meemaken. De espresso van de kantine was overigens best te hachelen.

1 like

Ik spuug mn koffie hier thuis bijna over tafel van het lachen, fantastisch :joy:

4 likes

Leuk artikel. :+1:

Nou, ik deed bijna hetzelfde na de eerste slok.

Ik hoop dat je een beter kopje koffie had. :rofl:

4 likes

:popcorn:

Heb er even wat drinken en een snack bijgepakt. Heerlijk om te lezen dit,

1 like

Zoiets als dit?

8 likes

Ja die spruitjes heb ik ook gemist.

1 like

Deze Douglas (re-issue) op de kop getikt

23 likes

Aangenaam kennis te maken trouwens! Eén van de leuke dingen van de rikketik. Hf-ers in het echt zien.

3 likes

Ik zie de Rikketik ook vooral als een social event, beetje ouwehoeren met bekenden…

1 like