Wie gaat er naartoe en scoort voor mij de kartonnen omdoos voor een Rolex 18238 day date voor onder eur 50,— ?
Ik denk dat je de mooiste deals juist kan maken aan het einde van de dag, zo heeft een ieder zijn visie
Mooie foto dank. Weinig oude kerels vandaag!
Holy crap… loop net naar buiten, geloof niet dat deze beurs mijn ding is…
Heel veel Duitstalige standhouders en ik ben niet zo thuis in vintage en zou daarom hier ook echt NIKS durven kopen, heb de indruk dat er ontzettend veel troep tussen ligt.
Voor hen die er wél verstand van hebben en echt weten wat ze kopen zal het anders zijn.
Zag een mooie Rolex 16013 liggen maar daar stond geen prijs op en voelde er weinig voor de Oost Europees ogende, gebrekkig Engels sprekende standhouder om info te vragen…
Ah, niks veranderd en al die jaren daar dus
mooie aanwinst!
kast opnieuw oppoetsen, plexi polijsten, wijzers eigenlijk opnieuw opschuren, polijsten en blauwen, Die band er af en er een andere op zetten, dan heb je een erg net horloge!
Ondanks de horrorverhalen over voorgaande edities toch maareen keer de Rikketik bezocht. Voor de allereerste keer en ik moet zeggen dat ik me best wel vermaakt heb. Ik kwam daar zonder doel, gewoon een keer rondkijken en horloges die op mijn wensenlijstje staan bevoelen en passen. Altijd goed om horloges in het echt te zien. Zo zijn er na vandaag een aantal van mijn lijstje afgevallen (veeel te groot en toch niet zo mooi als ik dacht) en een aantal bijgekomen. Vriendelijke mensen gesproken, handen geschud en uitleg gekregen. Nu ik het een keer heb gezien, kan ik volgende keer meer gericht op zoek (naar onderdelen en gereedschap).
Ik was niet de eerste, maar wel voor 10en. Lekker de ruimte en als de grote massa binnenkomt wordt het snel benauwd binnen.
Leuk om foto’s te zien. Thanks voor plaatsen.
Even een praktische vraag (ik ben er namelijk nog nooit geweest): kun je daar ook pinnen, of moet je die Duitse standhouders toch vooral in Duitse Marken betalen?
Pinnen kan bij de meeste stands niet
Serieus?
Nee
nee, het beste is om geld mee te nemen.
het is meeeeega ouderwets en gaar daar, en je zal je ogen uitkijken wat een rotzooi en vieze beurs het is.
maar je kan er wellicht wel wat geinigs scoren!
B-Uhren dien je in Rijksmarken af te tikken
Ah, nu snap ik het! Dus iedereen verkleed zich als een oude vieze man en heeft ondertussen 4000 euro op zak om een rolex te scoren.
Haha, je beschrijft in één zin mijn hele leven!
Behalve die 4000 euro.
Hoe is Rob van Monsterwatches op de beurs? Duikt hij snel onder zijn stand zodra je een vraag gesteld hebt?