Amper bijgekomen van koningsdag stap ik zo maar eens in de auto om op de Rikketik te gaan kijken.
Post hier je sfeerimpressies en aanwinsten!
Ik kan helaas niet, maar veel plezier iedereen!
Wil iemand aan Rob vragen of hij nog BFK’s heeft/krijgt? Zijn communicatie lijnen zijn uitgeput…
Een van de mooiere Mido’s!
Veel plezier allen !
Helaas kan ik niet. Zou nog wel een Amsterdamse school pendule op de kop willen rikketikken.
Als je even je budget door geeft dan is er vast wel iemand die er eentje voor je mee wil nemen…
Ik ben er ook, ik draag m’n BB58 links en Bulova CURV rechts.
Ik wilde gaan, maar ik red het niet vandaag, zo jammer weer, ben benieuwd naar de aanwinsten!
Veel plezier voor degenen die gaan. Had mezelf voorgenomen te gaan als het zou regenen. Maar ga nu even wat frisse lucht happen…
Ik ga zo na de lunch rijden (vanmorgen nog even behangen), erg benieuwd hoe het is. Het mooiste en de leukste aanbiedingen zijn vast weg, maar voor sfeerimpressie van de eerste keer is het vast voldoende.
Staan wel een paar leuke standjes. Maar veel is al weg, ben net geweest. Mr Vintage Watch Amsterdam liep er vanochtend toen ik naar binnen liep al lachend naar buiten. Wel een standje die de rainer dozen voor 100€/stuk verkoopt.
Bizar… de beurs is pas 2 uur echt open toch? +1 uur eerder voor leden van rikketik…
Ik ben wel echt te laat dus
Te laat waarvoor ?
Oprecht snap even niet wat het voordeel is om als eerste binnen te zijn.
Amsterdamse school pendule !
Liefst al met een recent beurtje. Budget 300 eurie.
Mocht iemand wat leuks zien !
Met slagwerk op half en heel en een beetje charmant.
Zo iets :
Mooi!
De interessantste horloges worden vaak vroeg verhandeld, vooral ook door de leden en standhouders onder elkaar.