Rikketik April 2019 Sfeerimpressies en Aanwinsten

:rofl::rofl::rofl:

Waar zie jij een Rolex op deze foto?

Je bedoelt toch niet die Milsub en daytona?!

Dat zijn geen rolexen en schandalig dat het aangeboden wordt op die manier op een liefhebbers beurs.

:v:

1 like

Ja de Daytona die naast een Oris mumbai special ligt. :rofl:

1 like

Mooi, die Poljot Alarm, heb hem ook. Draag hem regelmatig, fijn horloge.

1 like

:see_no_evil:

10 likes

Dezelfde aanblik als voorgaande edities:

Nog geprobeerd om deze IWC om de pols te krijgen, maar dat lukte niet echt:

Behalve koffie nog 2 schroevendraaiers gekocht en dat was het wel weer!

5 likes

Wat mij betreft geslaagd, voor een goede prijs een Gruppo Gamma gehaald.

20 likes

Huh!? En vervolgens geen creditcard kunnen accepteren zeker :stuck_out_tongue_winking_eye:

Prima voorbeeld waarom ik hier beter niks kan kopen (en dat ook niet ga doen) :joy:

Edit: ik zou het wel echt heel kwalijk vinden als er de hele dag nep artikelen liggen zonder dat iemand er iets van zegt…

Samen met @JimSoul de beurs afgestruind op zoek naar leuke TIssot’s.
Uiteindelijk vertrokken met deze fraaie Tissot bumper uit 1947 met volstalen 35 mm kast.
Uurwerk heeft wat aandacht nodig, maar daar was de prijs ook naar. :sunglasses:

En verder nog een paar goedkope bandjes; altijd makkelijk om achter de hand te hebben. :sunglasses:

20 likes

Ja, leuk horloge. Fijn maatje ook. Maar hoe meer van dit soort aankopen, hoe verder weg die GS is. :grin:

Is het ook een vrouw-vriendelijke beurs? :joy: Dat zorgt er eigenlijk voor waarom ik niet ga. Ik zou er graag een keer heen willen met mijn vriendin.

1 like

Mooi horloge, heb ik ook nog in mijn handen gehad. Er lag sowieso een aantal mooie Tissots vond ik. :+1:t2:

1 like

Als ze een horloge mag uitzoeken… Ik heb wel wat dames gezien die het één en ander pasten ja.

1 like

Ja ligt eraan hoe oud je bent. :eyes:

Begin 20 haha. :rofl:

1 like

Ik blijf het een leuke beurs vinden. Behalve een paar bandjes niks gekocht, maar wel leuke dingen gezien. Zoals altijd moet je wel weten wat je doet als je iets wilt kopen. Ik heb een paar mooie Tissonics gezien op de originele stalen banden en behoorlijk veel mooie Pontiacs - voor een paar tientjes heb je toch nog steeds een leuke Hydraulica bijvoorbeeld.

5 likes

Gelukkig niet gekocht dan. :sweat_smile:
Inderdaad best de nodige leuke Tissot’s, als hebben we er wel eens meer gezien. Had bijvoorbeeld gehoopt wat meer chrono’s te zien, als is dat meer om er weer eens in de vingers gehad te hebben, momenteel geen budget voor. :sunglasses:

Die hebben wij ook gespot, mooie dingen. :ok_hand:

2 likes

:blush:

Beiden 18 Kt. Rosé goud en kaliber IWC 89.

41 likes

Geen probleem lijkt me, meeste mannen zijn afgeleid door de horloges. :joy:

(Zonder gein: geen probleem)

1 like