Mijn exemplaar zou uit 1954 komen
Waar blijven die uurwerk pics ?
Ik durf ze eigenlijk zelf niet open te maken, ze zijn zo smetteloos namelijk. Ik ga straks even kijken of ik het zonder schade te veroorzaken netjes kan doen.
Heb je nu die bb58 weggedaan voor dit?
Gast
Dat klopt.
Gefeliciteerd… precies die heb ik ook “nodig” (of de 6 versie). Bij de vorige editie heb ik geen rainerbox gezien. Nu maar hopen dat er die kerel er over een paar weken ook staat in Dusseldorf
Ik vond het erg leuk om eens een kijkje te nemen. Inderdaad veel vintage horloges, oude klokken, oostblokkers, fransozen en grabbelbakken maar ook het nodige mooie spul.
Uiteindelijk voor een 5je gegaan bij Monsterwatches. Dit model had ik al een lange tijd op het oog maar wilde ik graag eens in het echt zien. Rob nam trouwens ondanks de drukte goed de tijd voor mij!
Deze opmerking… HOE DURVEN ZE ROLEXEN NAAST SEIKO’S TE LEGGEN…
Het zegt onbedoeld zo vreselijk veel.
Nee, ze gaan bij de rikketik een Rolex kamer inrichten met roodfluwelen tapijt en stofvrije vitrines.
Oh en schoenen uit godverju
Rolex is overdatejusted.
Edit. Sorry, ik heb een slecht humeur merk ik.
Vergeet wat ik heb gezegd
Ik zag er een tentje waar je voor 20 euro 40 dm kon kopen.
Denk eens om. Misschien is hij Seiko fan en ziet hij een replica Rolex naast zijn geliefde Seiko als belediging?
Want die zag ik wel enigszins aankomen… Gemeten naar wat je zo nu en dan post hier en hoe je collectie eruit ziet/zag: die bonte verzameling oude meuk en handige Harry’s die hun waren slijten daar in Houten… oei.
Mooie eenmalige ervaring dus! Volgende keer maar weer de SAHH oid .
Cheers
Otto
Het gaat me om het verschil in prijs, in die zin niet omdat het een Rolex is. Beetje vergelijkbaar met het zien van een Louis Vuitton tas op een rommelmarkt, wekt toch wat achterdocht op.
Tsja, dat kun je de sinds dag 1 inhouse Seiko’s eigenlijk niet aandoen…
Pas sinds kort maakt Rolex namelijk ‘eigen’ calibers, en dan ook nog door de caliber-leverancier op te kopen…
…ik moest vooral lachen omdat ‘holy crap’ precies mijn gedachte was toen ik daar ooit voor het eerst naar buiten kwam tollen, verrast door het daglicht buiten de stal en duizelig door de plotselinge hoeveelheid zuurstof in de buitenlucht …
Je hebt natuurlijk een slecht humeur omdat je er niet langer tegen kunt vechten: je wilt uiteindelijk gewoon ook een Rolex…
Gescoord op Rikketik?? Bijzonder mooie horloges!!
Moet toch ook echt eens gaan, al is het maar om het af te kunnen vinken.
Onvoorstelbaar.
Vind dit echt typisch horloges voor oude (lees opa) mannen.
Van die 58 kan je nog wel eens spijt krijgen.
Ieder zijn ding natuurlijk… ene kant kan ik er met mijn hoofd niet bij, andere kant is het tof als iemand gewoon zijn eigen plan trekt.
Jij en @koekoek zijn hetzelfde
Geniet ervan! Vorig jaar had je ook een mooie vangst, al stond die vrij vlot te koop.
Want iedereen onder de vijftig moet met een neonkleurige G-Shock lopen? pff…
Dat staat er niet, toch?
Maar als je dit een vlot montuurtje vindt, dan verschillen wij van smaak