Het gaat erom wat de Vader wil. Niet mijn wil maar Uw wil geschiedde. Hij is de enige met de rechtmatige kroon!
Maar on-topic. Je hebt helemaal gelijk.
Het gaat erom wat de Vader wil. Niet mijn wil maar Uw wil geschiedde. Hij is de enige met de rechtmatige kroon!
Maar on-topic. Je hebt helemaal gelijk.
Vind hem in staal al anders ogen dan in het goud.
Enfin, ieder zijn ding en het is een forum om dit te mogen bespreken.
Dacht overigens eerst dat het 1 horloge was, maar het zijn twee bijna dezelfdeā¦
āRikketikā. Wekt wat mij betreft genoeg achterdocht op⦠maar ik vond het wel weer een typische āRolexampleā
Twee bijna dezelfde? Tijd voor een leesbrilletje Robert!
Hij gaf aan dat hij er niet meer ging staan waarschijnlijk omdat mensen niet zozeer in dozen geĆÆnteresseerd waren, maar ik mocht zijn contactgegevens hebben. Zal je de info PBāen.
Ieder zijn eigen smaak hoorā¦geen hoogdravende aanwisnten hier maar ben blij met de aanwinsten, een handvol uurwerkjes om aan te sleutelen en een 4e druk uit 1981 van het overbekende boek Der moderne Uhrmacher van H. Jendritzki voor een prikkie
Ik vind ze erg lijken op elkaar. Nu ben ik geen vintage liefhebber. Plaat is zo goed als hetzelfde toch?
Klopt! Nadat ik een aantal uren had rondgestruind heb ik deze pareltjes gevonden.
Ik ben uiteindelijk naar huis gegaan zonder uurwerken. Er was veel, maar rond 14:00 was denk ik het meeste interessante wel weg. Rond 15:00 begon men echt al in te pakken, een beetje zonde. Wat ik uiteindelijk heb meegenomen, een setje schroevendraaiers, een stolp met vakjes voor de onderdeeltjes, wat vijltjes en een wijzerlichter.
Er was veel te zien en ik vond het leuk, maar niet 4x in het jaar leuk. Die in juli sla ik dus iig over.
Beide nieuwe aanwinst?
Er zijn inderdaad overeenkomsten:
Maar ook verschillen:
Yes sir!
Wauw! Jij gaat echt hard man. 2 IWCās bij de collectie. Heel nice!
De Tudor BB58 ook nog in de collectie?
Hij heeft plaats moeten maken voor de gigant uit Schaffhausen.
Ter plekke daar geruild?
Klopt.
Zeg alsjeblieft dat je deze echt gekocht hebtā¦!
Iedereen ziet toch meteen dat dit jouw worstvingers niet zijn.
Dat lijkt me de 1675 van Clockwise!