Rikketik April 2019 Sfeerimpressies en Aanwinsten

Jurtz is mijn vader, zeg maar Dennis. :wink:

1 like

En binnenin tikt de ware schoonheid, cal 89 :heart_eyes:

2 likes

Fair enough, mea culpa, was niet bedoelt als verkapt Rolex-fanboyachtig iets

1 like

Moooi :+1:. Voor mij springt de rechtse eruit, vanwege de lugs.

3 likes

Ik voel me met mijn 33 jaar nog geen oude man, maar ook ik vind beide IWCs een stuk mooier en leuker dan een BB58. Toch veel stijlvoller dan zo’n lompe duiker?

6 likes

Die is ook een tikkeltje groter. :+1:

1 like

Sterker nog, ik ben 24…

1 like

In dat geval vind ben ik het met @BadgeandBezel eens. Veel te jong. Doe maar weer snel in de verkoop hier in het blauwe gedeelte.

7 likes

Ieder zijn smaak.
Ik draag geen overhemden, zie mezelf dus niet lopen met een T-shirt en zo’n dresser aan de pols.

Verschil moet en mag er zijn. Doe mij de sportieve versie maar :+1:

1 like

giphy (18)

Vorig jaar zei ik nog; Rikketik, nooit weer. Maar goed @BG1 had zin in een bakkie koffie, dus ben ik maar even omgereden. 't is warempel nog geinig ook als je nergens naar op zoek ben behalve naar ultrasonic cleaner, die vandaag voor €4 weg mocht omdat er geen label op de fles zat.
Ondertussen zie je een pracht exemplaar uit de koker van Atlas military watches (waarde 3,50 euro) die voor een prachtprijs van €85 wordt aangeboden. Geweldig toch? Maar @BG1 en ik zagen ook een Hamilton G10 uit de jaren 70 voor €200.- en die gaan via de baai echt wel voor veel meer weg. Jammer van die vaste bars bij die UK militaire horloges…

Vlak voor dat ik wegging zag ik nog een Glashutte M1-26-10. Zat mooi op de pols, perfecte maat voor mij, maar ik wist er te weinig van om de knoop door te hakken. Eenmaal thuis er eens goed voor gaan zitten, en oei ik heb iets moois laten liggen (vind ik dan). Nou ja, iets om naar uit te kijken dan maar.

6 likes

Het is nooit te vroeg om je stijlvol te gedragen. Chapeau.

4 likes

9QU

3 likes

Zo is het. In een Gasp hemdje met een baco in je hand, op Adilette slippers vanaf je scooter AndrƩ Hazes zingend je tattoos shinen in Lloret de Mar kan altijd nog. Hoe ver zit ik er naast @BadgeandBezel? :joy:

5 likes

Is double denim Levi’s ook goed?

1 like

Nou, verander

In water en we zijn er. Ik drink geen alcohol :joy:

Dit is overigens veel leuker om te doen wanneer je jong bent, maar dat terzijde :upside_down_face:

Wees jullie maar lekker stijlvol, single en stijlvol :upside_down_face:

3 likes

Haha; die Glashutte heb ik ook even omgehad. Grappig om te zien dat het oog toch naar de mooie horloges trekt. Voor mij ook, twijfel twijfel, maar ja, uiteindelijk was de vraagprijs van 400 euro een showstopper en het leek niet echt of daar nog veel ruimte in zat. 400 euro voor een kast met hier en daar krassen/butsen en natuurlijk een uurwerk dat 5 jaar geleden geserviced had moeten toch worden, toch maar niet…

Het was jammer dat die ene een kroontje had dat ĆØcht te ver uit stak, zelfs na priegelen van de verkoper :rofl:.
Maar heb eigenlijk ook al teveel horloges…
Maar een W10 (volgens mij is dat de code voor die seventies dingen en is G10 voor de eighties) uit 1977 lijkt me toch wel erg gaaf!

1 like

:joy::joy: hoppa daar gaan we hoor :crazy_face:

2 likes

Met genoegen. Iemand moet het doen. :sunglasses: Hoewel mijn vriendje @handavinci tegenwoordig ook aardig onder de plak zit. Om over mijn al jaren vastgeketende makker @Fate_Amenable_To_Change nog maar te zwijgen. Gelukkig is er nog altijd makker @daffie die het stijlvolle single bestaan samen met mij rockt. :upside_down_face::innocent::man_dancing:

4 likes