Rikketik Januari 2020, NA’s en sfeerimpressies

Vroegen ze daar nou voor?

Ik ging getooid met Schotse cap op zoek naar HF-leden. In het restaurant, nada. Paraderend in de grote hal, zag ik ook niemand met speldje. Dit herhaaldelijk gedaan, tot eindelijk in het restaurant iemand mij herkende. Dat was @amaris, die mij het speldje zou overhandigen. Mijn duurste aanwinst vandaag was notabene een Zwitsers zakmes. Kosten: 5 Euro, omdat de kleine losse pincet ontbrak. De tandenstoker was wel aanwezig.
Die is handig bij het op polsmaat instellen van banden…

15 likes

Leuk voor 1x te veel dure shit van vage oostblokkers m.n voor klok en zakhorloge freaks interresant ik ben in elk geval genezen.

2 likes

Zo dacht er er ook over tot ik de npr Tiny desk producties ontdekte. Nu vind ik de album versies zelfs vaak minder.

1 like

Veel Vostoks vandaag! Die man met die rode kisten had bakken aan Vostoks.

12 likes

En niet alleen horloges en klokken maar ook “memorabilia” met obscure thema’s

5 likes

Deze heb ik laten liggen. Wel een beetje spijt van, voor 60 euro best leuk. Maar… zo blijft mijn wensen lijstje intact. :hugs:.

11 likes

Dit was mijn zevende Rikketik en ik ben inmiddels ook genezen. Ongelofelijk veel puin en chagrijnige oostblokkers. Ik en @D.F40 hebben het meest genoten van de heerlijke patat buiten! :smile: Daarna gezellig bij @BrandonRiordan langs geweest, wat gedronken en over horloges gepraat. :blush:

9 likes

Klopt, de kleuren grijs en bruin overheersen. Veel Oostblok

1 like

Vandaag op de Rikketik gevonden en gekocht. In dit geval beter dan op marktplaats. Helemaal happy :blush:

16 likes

Ja maar tussen het puin ook mooie horloges en je kunt prima deals doen. Juist bij de Oostblokliërs loont lager bieden en bereid zijn weg te lopen.

1 like

Ik zeg toch niet dat het alleen maar puin is? Alleen dat er heel veel troep ligt. Natuurlijk zitten er hier en daar wel pareltjes tussen.

1 like

Vooral die Anderson Paak👌

1 like

Zo dat zou beter zijn. Kapot lekker eten. Mooie dames. Soms. Lekker eten. Goedkoop bier.

5 likes

Getwijfeld om deze Dynamic mee te nemen, maar om de pols oogde hij een stuk kleiner dan gedacht.
Twijfel is er nog steeds gezien die al lange tijd op mijn wishlist staat al…

13 likes

:joy:

1 like

Vandaag ook geweest, was al weer lang geleden, maar ik vond het heerlijk! Lekker snuffelen, horloges in alle prijsklasses gezien. Jurgen even gesproken en ik liep toevallig samen met @Arie_Kabaalstra naar binnen, die kun je niet missen natuurlijk :sweat_smile:

Heb alleen maar wat bandjes en ander klein spul gekocht, ik vind het toch nog lastig om in alle drukte daar te beoordelen of een horloge nu goed is of bagger…

Maar volgende keer weer hoor!

2 likes

Dan verschillen wij van mening over wat ambiance inhoudt. :face_with_hand_over_mouth:

Mocht je deze ooit van de hand willen doen :wink:

Zeer mooie aanwinst! Van harte gefeliciteerd! :ok_hand::slightly_smiling_face: Groeten van een tweeling broertje uit 1971 … :blush:

:+1::wink:

23 likes