Ik stond schuin tegenover Marnix. Misschien had je daar meer oog voor…
Maar in April een nieuwe kans… Dan sta ik er weer.
Dan moet ik je gezien hebben. Was best wel druk bij jou toch? Geef volgende keer tijdig heads up waar je staat
Ja ik heb bin Marnix goed kunnen scoren
Ja, ik kon over belangstelling echt niet klagen. Een leuke manier om van mijn uit de hand gelopen hobby weer wat geld te maken…
Weer budget voor japanse aankopen
Iemand toevallig ook de Patek 1463 in staal
gezien met Breguet numerals?
Er waren overigens ook niet horloge- of klok gerelateerde items te koop…
Kon me daar een zgn. setje portofoons op de kop tikken…
Midland, niet bepaald het slechtse merk…
Idd de gekste niet horloge gerelateerde zaken voorbij zien komen
Dit jaar ben ik niet geweest, heb ik wat gemist ?
Zonder gekheid ik geniet nog na van me aankopen hier in het blauw …
Wat dat betreft is dit horloge al een kleine domper rijker. Ik weet niet, wat ze ermee gedaan hebben, maar er zit een smurrie in, die de tandwielen vastkleeft… Ik krijg het ding amper uit elkaar. Geen roest, maar het lijkt of ze het hebben willen smeren in een glas cola of zo. Ik krijgt de rotzooi er niet af…
Ik heb op ebay een uurwerkje gevonden, die dan maar als donor moet gaan dienen. Ik wil het ding toch wel werkend hebben.
Aanwinst:
Een prachtige horlogedoos, kan ik de beste exemplaren wat fatsoenlijker stallen dan verspreid op het nachtkastje.
Die Junkers is héél erg mooi!
Daar is Rikketik ook leuk voor !
Zeker, was een gok maar een nieuwe batterij doet wonderen
Die seiko 5 sports is toch wel heel gaaf! Dat zou de moeite al zijn geweest.
Volgende keer moet ik toch naar weer eens gaan…
Horlogedoos update: Doos past precies, maar dan ook precies in mijn nachtkastje, en dan nog zo dat de deksel precies open kan. Alsof het ervoor gemaakt is.
Heeeele slechte foto’s, excuses
Maar twee dames UG’s eentje liep niet…. Andere wel… maar thuisgekomen toch niet.
En deze Funke vierkante rakker in puike optische staat maar loopt onregelmatig.
Lijkt me te modern voor walvisolie. Ingedikte naaimachine olie? Shellac? Misschien dat een ultrasoon badje helpt.
Weet je zeker dat je die niet gewoon meegenomen hebt van de beveiliging?