Eindeloze rijen met staartklokken, zakhorloges, gereedschappen, ondefinieerbare onderdelen en oude horloges met af en toe iets leuks ertussen. Vond de kwaliteit van de aangeboden waar nog slechter dan de vorige keer. Tevens meer neppers dan ooit gezien verborgen tussen echte exemplaren.
Heb 2 x de rikketik gedaan maar ga er niet meer heen. Wat een aggenebbis rotzooi verzameling.
Hopelijk komt er een echte horlogebeurs in NL waar nieuw en gebruikt te vinden is. Rikketik is meer een antiek beurs met her en der wat geinige horloges.
Ik ben nog nooit naar de rikketik geweest, en ik hoor wisselende verhalen. Ik hou wel van vintage dus mijn interesse heeft het wel. De spruitjeslucht kan ik wel verdragen.
beste tijdstip om te gaan is voor openingstijd. Handelaren die extra betalen mogen voor openingstijd al naar binnen. Enerzijds begrijpelijk vanuit commercieel oogpunt, maar voor de horlogeliefhebber die op zondag een leuke vondst hoopt tegen te komen is het minder leuk.
Ik wilde alleen kijken voor een paar bandjes, maar tsja…
Deze had ik nog nooit gezien. Was al een tijdje op zoek naar een 24 uurs horloge en wilde eigenlijk niet aan de Vostok. Werd gepresenteerd als NOS, maar zitten wel een paar krasjes op de achterkant. Flink afgedongen.
Blij mee.
Best veel, de IWC die jij noemt niet maar wel een nep vintage Rolex Submariner 5513 en Daytona, een Breitling Crosswind, Panerai Submersible en een aantal Tag Heuers en Tissots. Aan vintage durf ik me op de Rikketik niet meer te wagen.
Tja veel verkopers hebben ook geen idee. Zag een verkoper een Seikotje ingeruild kregen maar hij had volgens mij werkelijk geen idee wat hij nou uiteindelijk kreeg. Bezel was niet origneel had ik hem laten weten daarna. Ook enkele mumbay specials gezien bijvoorbeeld.