Rikketik oktober 2020

inderd. wierie roken blijkt gezonder en voordeliger tegenwoordig… :upside_down_face:

Vermijd drukte en houd afstand :roll_eyes:

1 like

Ik weet niet of ik nou gek ben, maar bedoelt die meneer het niet totaal anders? ‘Word nou maar geen lid voor die paar resterende maanden, maar koop gewoon een kaartje voor de volle prijs. Dat ben je het voordeligste uit’. :sweat_smile:

6 likes

Nee, ik denk helemaal niet dat je gek bent, ik zou niet durven @Vincent.
En het zou zomaar kunnen dat hij het anders bedoelde.
Maar dan moet je dat niet op deze manier communiceren. Zeker niet nadat je de argeloze potentiele bezoeker lekker hebt gemaakt met een aanbod voor een tijdschrift, gereduceerde toegangsprijs + een VroegeVogel optie voor ‘leden’ en daarbij dan niet de moeite neemt om te vermelden dat dat allemaal voor de laatste beurs van dit jaar geen zin heeft!
Kom volgend jaar maar terug! Duh!

2 likes

Wat jammer om te lezen… Meer dan 20 jaar geleden was ik langere tijd lid van de Rikketik en heb er een paar keer ook een stand gehad. Ik vond het altijd heel erg leuk om erbij te zijn. Op een gegeven moment moest ik helaas afhaken omdat dit soort drukke evenementen voor mij niet meer lukten.

Kort geleden zei ik tegen mijn vrouw " ik ga het weer eens proberen en meld me aan voor de volgende beurs" ik had er echt weer eens zin in. Op het forum had ik al vernomen dat een bekende persoon uit de horloge wereld de beurs ging voort zetten en allerlei mooie plannen had… :slightly_smiling_face:

En dan lees ik nu dit bericht. Wat een vreemde klantonvriendelijke a-commerciele gang van zaken… Ik zit zelf mijn hele leven al in de handel en sta verbaasd over de situatie die je hier uitlegt… :thinking:

Ik ken jou als een zeer serieus forumlid en moet toegeven dat- ondanks het feit dat ik geen wederhoor heb gezien- dit mij niet enorm motiveert om een kaartje te gaan kopen voor de komende Rikketik beurs…:thinking:

Hopelijk komen er ook wat positieve ervaringen op jouw post, die de zaak dan weer wat relativeren. Want met die ervaring zoals jij beschreef zou ik ook in jouw plaats niet vrolijk zijn. Dat laatste is dan nog zacht uitgedrukt…:confused:

Dank voor het delen.:+1::slightly_smiling_face:

3 likes

De beste man bedoelde het goed om jou er op te wijzen dat indien je het alleen voor de korting deed, je beter een abbo kunt nemen voor het volgende jaar. Om bijzondere reden schiet het bij jou in het verkeerde keelgat, en dat kan. Maar dan ga je zo reageren en je gal spuwen en de beurs afkraken en het rommelmarkt gehalte erbij halen,? Echt,? Wauw…

8 likes

Je hebt denk ik iets te snel gereageerd, overkomt iedereen wel eens hoor, je kan ook 2 kanten op met zn antwoord.

1 like

Fatsoenlijke klantenbenadering wordt de laatste jaren steeds schaarser, maar in dít geval zie ik er niet zoveel verkeerds in.
Misschien te duiden als wat ongelukkig - vooral ook vanwege het adverteren en dan vervolgens adviseren om e.e.a. per 1 jan. a.s. te doen - maar ik had denk ik toch maar ‘gewoon’ dat advies gevolgd.

1 like

Ik ben bang dat die meneer van de organisatie het niet zo slecht bedoelde… maar die schrikt nu vast van de reactie in z’n mailbox.

5 likes

Vanmiddag, 2 tonic, een koffie, tosti en bruchetta

Fl 41,00

:rage:

1 like

Geen wit wijntje op vrijdagmiddag?:wink::ok_hand:

De beste man geeft een tip:

En krijgt als antwoord:

:grimacing: :cry:

7 likes

Zeker. Op eigen terras. :sweat_smile:.wijn was onderweg :+1:

3 likes

Gelukkig!:ok_hand::sweat_smile:

Ik begrijp jouw reactie ook helemaal niet. De beste man wilt gewoon helpen.

Wees net blij met zo´n advies. Voor die man was het veel gemakkelijker om gewoon je geld te ontvangen, maar blijkbaar heeft hij het daar moreel moeilijk mee. Veel bedrijven zouden er een voorbeeld aan mogen nemen.

Aan de andere kant van het spectrum vind je bedrijven die het aantal abonnementen (of een ander product) kunstmatig laag houden. Ze krijgen mensen zelfs zo ver dat ze gaan smeken om op een wachtlijst te mogen komen, om een zwaar overprijsd abonnement (of een ander product) te mógen kopen.

We leven in een vreemde wereld, want die laatste bedrijven blijken veel populairder te zijn…

4 likes

Mooi beeld

1 like

Heavy metal symphonie

By JP sculpturen Oirsbeek

Mooi ik hou hiervan,maak zelf kunst van oude typemachine s

1 like

Ik pas geen risico voor mij aangezien er mensen uit omringende landen ook zullen komen. Wie toch gaat heel veel plezier

1 like

Mand!

1 like