Rikketik oktober 2020

Voor de Rikke tik liefhebbers denk ik dat het feest niet doorgaat, die corona gaat daar een stokje voor steken, als ik de stijgingen zo bekijk. Zou ook jammer zijn.

2 likes

Ik geloof dat @anon91449979EV gelijk gaat krijgen. Gezien de huidige situatie.
Daarbij zijn de tafels ook niet meer dan 70 cm. breed, tevens is de tussenruimte achter de tafels dus waar de verkopers zitten ook niet meer dan 1 tot 1,2 meter, conclusie die anderhalve meter kan nooit worden gehaald.

Als dit zo blijft en het virus eventueel nog verder oploopt zal ik ook zeker niet van de partij zijn.

3 likes

Jij bent echt niet te doen,

1 like

Rikketik gaat niet door!

1 like

Van de site:
Op dit moment laait het Covid-19 virus in heel Europa weer op en nemen de Corona besmettingen explosief toe.
Als Rikketik willen we voor iedereen een veilige en gezellige beurs organiseren en wij kunnen en willen de gezondheid van onze bezoekers en standhouders niet riskeren ondanks alle genomen veligheidsmaatregelen.
Daarom hebben we tot onze spijt na en langdurig overleg met andere beursorganisatoren, diverse standhouders en bezoekers en de Expo moeten besluiten de beurs van 18 oktober niet door te laten gaan.
Reeds gekochte kaarten blijven uiteraard geldig voor de eerstvolgende beurs.
Ontzettend bedankt voor de vele steunbetuigingen en jullie begrip, blijf gezond en we hopen jullie allen weer te zien in januari 2021.

5 likes

Verstandige (en wss noodzakelijke) beslissing.

3 likes

Dat betekent geen geld terug dus? :face_with_raised_eyebrow:

Goed besluit!

Kaartje kost wat, 7,50? :upside_down_face:

1 like

is dat een aanbieding?:innocent:

Toch een halve vintage Seiko… :slightly_frowning_face: :upside_down_face:

Kon me al niet voostellen dat dit nog door zou gaan.

1 like

Goede beslissing

1 like