Jij bent duidelijk de doelgroep, als je wat oude horloges wil vinden voor een paar tientjes om op te knappen en waar je dan veel avonden mee kan vullen met je hobby om te oefenen met servicen van uurwerken, is wel een leuke beurs
Paar jaar geleden stond daar een Duitser met prachtige Atmos klokken, wel tegen de hoofdprijs
Dat was ongetwijfeld dezelfde man , prachtige klokken maar niet goedkoop
Heb je die Pontiacs gekocht? Ik zag ze ook en ik vond ze opvallend mooi.
Mag ik ook vragen wat die blauwe nou ongeveer moet kosten? (echt mooi!)
Exact dit. Ik heb niets met glitter en glamour juwelierszaken. Geef mij maar een doos met stoffige kistjes en oude horloges. Er word voor vele €1000 gehandeld dus ook in high end horloges en klokken maar beursconcept moet je wel liggen. Geen rode loper en chamapgne maar zelf zoeken en soms zelfs viezen handen krijgen.
Er is inderdaad weinig modern spul te vinden, paar stands met wat recentere horloges maar meeste is inderdaad vintage en antiek.
Modern spul is ook niet interessant
Ja die heb ik beide gekocht maar bij verschillende verkopers dus dat ze vrijwel identiek zijn is echt toeval. Zag het eigenlijk thuis pas.
Voor beide heb ik al iemand anders die geïnteresseerd is maar mocht dat niet doorgaan dan stuur ik je een PB.
Benauwd is het er altijd. Blijkbaar is het niet mogelijk die zaal goed te ventileren.
De enige buiten JLC die ze behoorlijk kan repareren/servicen.
Nou ik ken nog een zeer gepassioneerde man in Bussum
Een Atmos servicen?
Klaas van Dijk in Naarden.
Ook een topper als het aankomt in het repareren/onderhouden van atmos klokken.
Er zijn in dat gebouw zelfs 3 hallen. Ze hadden makkelijk een hal erbij kunnen nemen.
Maar dan moeten ze natuurlijk meer huur betalen.
Ik weet het, ben er wel eens bij andere evenementen geweest die wel over drie hallen verspreid waren.
Een hal extra zal ongetwijfeld meer huur kosten, maar storm zal het niet lopen met evenementen dus wellicht kun je wat handjeklap doen met de verhuurder.
Geen probleem voor deze vakman die er ook een aantal prive in zijn bezit heeft.
p.s. ook een scheepschronometer kent geen geheimen voor deze man
p.s. het is net de gemeente Naarden
Wat zouden de meerkosten zijn voor de verhuurder als er een hal bijgetrokken wordt?
Ik heb werkelijk geen flauw idee, ik zit niet zo in de evenementen
Ik moet dan denken aan al die winkelcentra/winkels die leeg staat omdat de huren niet op te brengen zijn, dan kun je toch beter een lagere huur vangen dan helemaal niets. (maar ik heb ook wel eens gehoord dat ontwikkelaars een garantiebedrag van de betreffende gemeente krijgen, ook al staan ze leeg )