Als de horlogemensen de klokkenstands links laten liggen, lopen ze (daar) toch ook niet in de weg?
Ik gun iedereen zijn plezier daar van harte, maar het is ook niets voor mij. Jaren geleden een keer geweest, maar mij iets te muf.
Nog belangrijker: het feit dat ze vrij onverantwoordelijk met Covid omgaan en overduidelijk namaak tolereren, is voor mij al reden genoeg om de beurs links te laten liggen.
Maakt dat het beter?
Mondkapje en goed ventilatie zou wellicht al helpen? Ik heb gelezen dat het er erg benauwd werd.
Ze hadden best iets meer kunnen doen; nu was er eigenlijk vrijwel niets gedaan. Bijvoorbeeld een verplichte looproute; betere spreiding van het aantal bezoekers; extra hal erbij zodat je bredere gangpaden hebt. Misschien zelfs een andere locatie huren, die huidige hal is al jaren berucht wegens totaal gebrek aan ventilatie.
Heeft er eigenlijk iemand wel eens contact opgenomen met de organisatie over de verkoop van nep spul?
geniaal!
Met je eens , zelf 2 keer geweest. Een hoop rommel en ouwe meuk en veel nep. De stand waar je eerlijke en goede horloges kan kopen is van Rob van Herpt, Monsterwatches. 1 keer een Rolex gevonden oud type submariner die was gepolijst, waarschijnlijk handmatig met een slijptol⦠. Kolere de ene lug was voor de helft weggejast. Ik keek de beste man aan en ik stond nog net niet te janken
wat een bagger zooi. Kom er ook nooit meer. Behalve bij de patatboer bij de ingang die is wel lekker te nassen. Dat was ook het enige hoogtepunt de patatā¦
Locatie en (ontbreken van) regels waren vooraf bekend. Niets onlogisch aan.
Overdreven. Onzin.
Deel van de schuld ligt inderdaad bij de overheid, die stelt geen eisen aan ādoorloopevenementenā. Maar als ik de boel had georganiseerd zou ik zelf de nodige eisen opgesteld hebben.
Ik ben wel geweest maar ik voelde me niet op mān gemak omdat vrijwel iedereen deed alsof Covid niet bestaat.
eens. dit was mijn laatste keer. ik ga wel naar een rommelmarkt. daar slaag ik nog eerder.
Het aanbod horloges is vergelijkbaar met wat je op veilingsites tegenkomt. Daar moet je ook het kaf van het koren scheiden. Als je snuffelen op ebay niet leuk vindt is de rikketik ook niks voor je. Dan kun je beter naar een juwelier gaan (dat vind ik dan weer niet leuk )
Ik heb zeker lopen snuffelen hoor ahhaha,
Ik wil nog steeds een keer naar de Rikketik. Gewoon om te kijken. Chinese namaak zooi kan ik nog wel herkennen, maar Frankensteins en gepolijste horloges wordt al een stuk moeilijker.
Als ik de commentaren lees dan zijn er maar enkele betrouwbare handelaren, o.a. Rob van Monsterwatches. Ik overweeg niet om een horloge te kopen, hoogstens een bandje en dan is uitsluitend kijken wel OK. Volgende beurs is op 16 januari.
Zwart geld
Zal daar vast ook rijkelijk vloeien
Huh? Horloges en zwart geld?
Ik ben er nu voor de tweede keer geweest, een jaar of twee geleden voor het eerst. Naar mijn idee niets veranderd.
Het hoogtepunt was denk ik de vriendelijke dame achter de koffiecorner, ik ga er niet meer heen.
Misschien liggen mijn verwachtingen te hoog, ik zou graag veel meer ājong gebruiktā of een goed aanbod van nieuwe horloges wellicht winkeldochters of iets dergelijks zien. Het oude spul is aan mij niet besteed.
Moest nog wel even lachen om de opmerking over de ongeĆÆnteresseerde verkopers, was me ook opgevallen.
Dat is een mooi exemplaar, mag er ook graag naar kijken