Het aanbod qua rolexjes viel vies tegen…is wel eens anders geweest
Nee, maar gezien het 70% van het publiek betreft is percentueel de kans groter dat het een opa betreft
Je had er volgens mij 2 standen met een paar oke modellen. Daarbuiten viel het echt tegen.
Had Monuta ook een stand?
Mooi, je hebt de uitzondering gevonden, veel plezier
Nope.
Hooguit te klein naar je smaak.
In de jaren 30 was 32/33 mm een normale herenmaat.
Rolex heeft tot heden herenhorloges van 36 mm.
Groot was een modegril van zo 'n 10 jr. geleden.
FTFY.
Ik ben geen Ruud.
Niet gek met hoe krampachtig de rolex markt momenteel is dat ze niet zomaar bij die kleine handelaars op zo’n beurs liggen.
Gemiddeld HF publiek dus ok, ok, rustig aan. Het was een grapje
Ergens ben ik wel benieuwd wat de gemiddelde leeftijd op HF is… Wellicht dat bijvoorbeeld zo’n rikketik een afspiegeling van HF leden is
Ik vond het weer leuk, ik miste wel wat handelaren, Ruud van Clockwise, Gijs S van A (alhoewel iemand mij vertelde dat die er wel was), Huub van Brocantique, Scorpione, een handelaar die altijd een bak Omega’s mee heeft en nog een paar. Desalniettemin een flink aanbod.
Supermooie Pontiac Hydraulica 20 Super Compressor.
Ongepolijste EPSA kast.
En een Roulette datumwiel

En de correcte kronen! Bij Pontiac geen cross-hatched kronen maar boven een bol sterretje en onder en hol sterretje. (No pun intended)
Daarnaast was er een Duitser met twee enorme plaatic bakken vol met oude, ongedragen maar bijna uit elkaar vallende Eterna bandjes, maar wel mèt Eterna gesp!
Als verjaarscadeautje van de vriend die afgelopen jaar deze Eterna-Matic 1000 van mij overnam. Was hetzelfde horloge als hij ooit ergens in 1967 nieuw kocht!
Even een rondje gemaakt. Hoop ouwe troep met hier en daar iets leuks. Het meeste wat je ziet is in erbarmelijke staat.
Helemaal los gegaan met 2 bandjes en een tubetje polywatch
Brocantique was er. 3e of 4e rij meen ik.
Kan het kloppen dat ik nog geen “aanwinsten” heb langs zien komen anders dan bandjes en polywatch?
Je leest niet goed.
@Brava en ik hadden ieder een horlogerol van suède.
Ook even gekeken bij @Arie_Kabaalstra.
probeer maar eens na afloop van de Rikketik…
Dat is de leeftijd. Dan denk je dat je alles al weet
1e tekenen van aftakeling worden zo zichtbaar?