Rikketik Oktober 2021 Sfeerimpressies en Aanwinsten

Ik denk dat je weinig bekend bent met de omgeving hier

Yes, even een boks gegeven! @Arie_Kabaalstra bestaat dus echt!

3 likes

Hij had een korte reunie met de Movado triple date :wink:

2 likes

Vraag me toch af waarom dit wordt toe gelaten, is er geen enkele vorm van controle?

2 likes

Totaal niks qua controle.

Het waren echt obvious fakes.

1 like

Hoooooo even amice!

Je gaat me toch niet vertellen dat die IWC en die A. Lange & Söhne die ik net voor weinig heb gekocht nep zijn toch?

9 likes

Een gebeuren speciaal voor horloges en dergelijke, en bied je fakes aan, schiet mij maar lek…
En je kan je het natuurlijk nog goed lullen met dat er genoeg mensen weinig te besteden hebben en dit een oplossing is, maar toch…

4 likes

Haha, die zijn hardstikke echt, Chinese markt-versies! Gefeliciteerd met de aanwinsten :rofl:

Je bent ook zwarte kip btw? Leuk!

1 like

Hoeveel zouden ze hier voor vragen? Daar ben ik wel benieuwd naar.

Thank goodness aan dat beroep ontsnapt… :wink:

1 like

Lekker losgaan op @HorlogeOpa vanwege een grapje over de kerk.
Heb wat eerbied voor ouderdom, stelletje fundamentalistische snotneuzen. :face_with_raised_eyebrow:

6 likes

Rondje gedaan met @Jimsoul en de nodige Tissot’s gespot. Ook een aantal Frankens en een fake trouwens.

Nog even een Tissot Lobster gepast, fijn om te weten dat hij technisch in elk geval past op mijn pols :grin: Was geen fraai exemplaar overigens.

Vraagprijzen waren erg hoog, we kregen wel het idee dat de handelaren wat marge in te halen hadden ofzo.

Vond wel vrij onbegrijpelijk dat je voor de beurs geen Coronacheck nodig had, en als je even het restaurant in wilde wel. In het restaurant kon je prima 1,5m afstand bewaren, bij de beurs absoluut niet. Werd op een gegeven moment zo druk dat ik m’n mondkapje maar opgezet heb, had het gevoel door wolken coronavirussen te lopen :grimacing::grimacing:

20 likes

Hahaha, laten we het daarop houden. Het bezoekersprofiel van de Rikketik is me echter wel bekend, zie door anderen geposte foto’s voor het empirisch bewijs daarvan. Hopelijk is de spruitenlucht in de hal verbeterd - ervan uitgaande dat de organisatie voor voldoende ventilatie en hepafilters heeft gezorgd. Was COVID-19 toch nog ergens goed voor :stuck_out_tongue_winking_eye:!

2 likes

Fijn, bezoek je een seniorenbeurs met je OV jaarkaart en je Museum Jaarkaart, kom je terug met Corona. Dan is het wel een geslaagde dag. Alles gratis, dat dan weer wel.

Tof, heb je ter referentie een foto van de achterzijde?

Zeker welll; deze is 38,5mm :slight_smile:

11 likes

Dat losgaan valt alleszins mee lijkt mij. Erg overdreven Chris.

1 like

Zeker!

1 like

Vandaag deze gekocht, bandje is niet origineel Omega.

52 likes

Bij die oudere man met diverse quartz Omega’s?