Rikketik Oktober 2021 Sfeerimpressies en Aanwinsten

Zijn er ook nog wat leuke horloges gespot? :sweat_smile:

Ik heb mijn graal gezien (maar daar ga ik niets over zeggen), ook een leuke JLC triple date moon (Master model) gezien, maar helaas met kapotgepolijste kast. Ook een rosegouden Zenith chronograaf, een Movado triple date in rosegoud.

Oh en nog een mooie 18k gouden Omega DeVille Co-axial.

2 likes

Toevallig heb ik de mijne vandaag om. Kreeg hem ooit van mijn ouders voor mijn 18e verjaardag. Altijd goed bewaard. Een zeer groot horloge voor die tijd.
Geniet ervan.
Helaas geen foto voorhanden.

1 like

Ja idd, prijs was ook netjes

2 likes

Tnx, had ‘m langer op het oog, maar in deze staat kon ik hem niet laten liggen

3 likes

Leuke aanwinst, mooi zo met die zwarte plaat!

1 like

Zijn er nog forumleden met een HF-speldje gespot? :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Wat n jankende allemaal over ouderen.
Blijkt hier weer, het verstand en wijsheid komt met de jaren!:+1:

7 likes

Die prijs was uiterst correct, maar een band ga je nooit meer vinden, vrees ik.

Ik heb er 2 van en het zijn tophorloges.
Cal. 1310.

1 like

Mooie Pontiac :+1: had ik nou maar gegaan, zoek nog zo’n Eterna gesp! :grimacing:

1 like

Ja… :wink:

1 like

Genoten weer van deze editie! De Manfredi mocht mee op pad. Vond het wel toepasselijk omdat ik 'm 2 jaar geleden op mijn eerste Rikketik had gescoord.

Om 10:08 stond het al goed vol.

Nog deze prachtige Tri-Compax gepast van een man die mij erg bekend voorkwam. Na een seconde bedacht ik me dat ik hem in twee video’s van Jasper had gezien (KOV).

1. https://www.youtube.com/watch?v=zuWVNT3uDNg
  2. https://www.youtube.com/watch?v=H8vyrMLfGVI

Beide aanraders mocht je ze nog niet hebben gezien. Echt een toffe kerel.

Daarna op zoek gegaan naar de stand van @Arie_Kabaalstra om de tooltjes in het echt te bekijken. Wat zijn ze licht! Ook met hem even een leuk gesprek gehad.

Tot slot iets heel ongewoons voor mijn collectie meegenomen: een Junghans stopwatch. Een erg leuk ding in puntgave conditie.

Kortom, weer van genoten en op naar de volgende! :slight_smile:

18 likes

Die Junghans had ik (ooit)! Erg leuk ding inderdaad. :ok_hand:

2 likes

Een van mijn aanwinsten.

Bizarre prijzen vooral gezien. En als je wat wilt verkopen of inruilen, dan bieden ze net zoals als een goudinkoper die doet alsof ze er geen verstand van hebben.

23 likes

Stond jij die te verkopen? Ik heb nog met je gepraat over een bekende die 'm in zijn rally-auto op het stuur heeft zitten :wink:

Heb ik hem van jou gekocht? :slight_smile:

Ik was niet op de beurs hoor. Samen met de hele rest van mijn collectie is de Junghans in oktober '19 ongevraagd meegenomen, hier thuis. :confused:

Durf eigenlijk niet meer op vakantie, en ben sindsdien ook niet meer het land uitgeweest. :sweat_smile: :sweat:

Was onderverzekerd, maar mede door de enorm gestegen vintage-waardes/prijzen. Heb een nieuwe Speedmaster kunnen terugkopen, dat was het ongeveer wel.

8 likes

Wat erg om te horen zeg!

3 likes

Reden waarom ik het merendeel heel saai in een bankkluis heb zitten. Beroerd dat het nodig is :pensive:

2 likes

Dit was 11:46. Belachelijk druk en raar dat er hier geen Corona check nodig is?
Hoop rotzooi inderdaad en ook de nodige fakes gespot, vraag me af hoe je dit op een horlogebeurs durft aan te bieden.
Leuke Yema Yachtingraph gezien, 1600 euro, geen idee wat hier mis mee was maar klonk wat too good. Na anderhalf uur weer met lege handen naar buiten :raising_hand_man:
Weer een top ervaring rijker!

6 likes