RikkeTik Oktober sfeerimpressies en aanwinsten

Op naar de RikkeTik! De F1 kijk ik vanavond wel, lekker met Sky commentaar! Post hier je sfeerimpressies en aanwinsten!

Ik sprak gisteren een Hongaar die op de Rikketik staat, hij had een aantal vintage horloges met repainted wijzerplaten, maar wel echt van een fantastisch niveau met lume in de juiste kleur en super crisp schrift. Dus als je ergens een mooie aankoop ziet even vragen of de plaat origineel is of niet. Daar was deze man in ieder geval heel eerlijk over.

2 likes

Ik ben er ook klaar voor! Stap over een moment op de fiets :sunglasses:

1 like

gekeken op routeplanner

153km naar Houten.

is me toch iets te ver om even langs te springen

ik zal moeten verhuizen :grinning:

3 likes

Ik parkeer net de auto, ben benieuwd wat ik aan ga treffen …

1 like

Het is drukkkkk!

6 likes

Gaan we nog een bakkie doen met het forum ergens vandaag? Had iets gelezen over 12:00 bij de koffie corner ?

Ik was er graag geweest, maar ben vandaag naar een alpacashow :sweat_smile:

8 likes

Ik ga niet voor de horloges alleen voor een selfie met Rob

7 likes

12 uur koffie tafel ga ik niet redden maar ik gooi mezelf dadelijk ook even in de auto :sunglasses:

Ja, je moet wat op een regenachtige zondag…
Ga er helaas niet bij zijn, deze keer. Voor iedereen die gaat, veel plezier en happy hunting!:slight_smile:

1 like

Ik ben blij dat ik thuis ben gebleven en heb genoten van Max :smiley::checkered_flag::+1:

6 likes

Zo, ik ben er weer uit.
Geloof het of niet, maar niets gekocht…
Nog even naar een Wakmann 7734 racing chrono gekeken, maar het onderste deel van de tachymeterachaal was niet goed zichtbaar, niet een geheel originele wijzerplaat gok ik. Nog twee mooie 7733 chrono’s bekeken maar als je daarbij een vraagprijs van 425 eypo roept wordt het echt te gek. Hetzelfd voor een in zijn kast rammelende Fregate Yachting timer bij een obscure Rus die eur. 500,- als eerste bedrag noemde.

Jammer, volgende keer beter!

1 like

Eerste aankoop zit er op. Een bandje van 5 euro :joy:

2 likes

Ik sta alweer in de hal. Te wachten tot de stromende regen wat minder wordt.

1 like

Uurtje op en neer, zonde van die 14€

2 likes

Kan jij je brede linkerarm niet als paraplu gebruiken?

Sfeerimpressie:

Ik vond het erg druk vergeleken met de afgelopen keren.

2 likes

2 vintage seiko chrono’s :thinking: Helaas weet ik er niet veel af maar wel interassante prijs. Twijfel…

fotoos?