RikkeTik Oktober sfeerimpressies en aanwinsten

Zo, ook weer terug. Het enige wat ik deze keer gekocht heb, is het entreekaartje :smile:

Was op zoek naar een 19mm band, maar dan in XL uitvoering, helaas niet gevonden. Verder eindigde de zoektocht naar een mooi 70ties horloge met bakkelieten/acryl bezel, maar niets gezien… Zelfs mijn vaste verkoper had geen mooie gouden chrono voor me. Volgend jaar beter zal ik maar zeggen.

3 likes

Voor een VJ7733 in stalen kast? Is gewoon de gangbare prijs nu hoor.

Vooral de linker weet ik niks van.

2 likes

Gangbaar of niet, blijft goed als men ook een beetje de ratio in ogenschouw houdt. Je moet wel heel erg liefhebber zijn om iets dat decennia relatief niet veel waard is geweest, voor (te) veel te kopen.

1 like

Lijkt wel wat op een Omega Speedmaster :wink:

Klopt ja. Maar ik ben vooral beetje terughoudent vanwege mogelijke franken watches en de prijs. Wat zou een eerlijk prijs zijn voor de twee?

No kidding @GhentWatch

Als het werkt, in aardige conditie is en je wilt ze beiden graag hebben, gewoon naar de prijs vragen. Is het je niet waard, dan laten gaan :wink:

Ik denk dat ik aan het eind wacht en dan een bod doe

1 like

Niemand nog met een wristshot.

Laat ik beginnen:

9 likes

Ik vind dit altijd een leuke thread. Kom maar door met die verhalen en foto’s!

Deze Lip Nautic-ski gekocht op de rikketik :wink:

32 likes

Mooi hoor…maar totaal wel wat hoog op de pols, niet?

Grt. Marco

Fraaie zoemer! Voorzichtig krasjes polijsten, en een mooie period rubberen Tropic erop!

1 like

Ben blij dat ik gegaan ben en niet naar die onzinnige f1 heb gekeken.

2 likes

Geen horloges deze keer, alleen maar spulletjes :slight_smile:

6 likes

Knap horloge :thumbsup:

1 like

De vitrines van Rob:

Drukte! :wink:

8 likes

Voorlopig klaar met de rikketik. Bij de meeste durf ik niks te kopen. Wel Gijs Scholte van Aschat gezien.

1 like

Mmmm, die standaards heb ik even gemist denk ik. Wel even bij die gast met al die Breitling prullaria staan kijken, maar voor mijn ogen werden de goede eruit gepikt.